Hur varmt har du inne då?Jag får se hur jag gör. Ingen värme igång hittills men kanske måste jag nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur varmt har du inne då?Jag får se hur jag gör. Ingen värme igång hittills men kanske måste jag nu![]()
Min kusin messade mig om det igår men vi undrar om det blir lika underhållande som när han ramlade av scenen på Ullevi?![]()
Blir det inte rått och fuktigt utan någon värme på alls?Jag får se hur jag gör. Ingen värme igång hittills men kanske måste jag nu![]()
Här blir det på söndag.Kallt som tusan och halt. Snöade igår så då var det jag som aktu bokade tid för däckbyte. SAåp idag 12:40 drar jag ocgh svidar om till vinterdäck.
O det gör ju att vinterdäcken inte kommer på ännu för vet inte om jag ska sälja.
O snön kommer nästa vecka.
För bilen mår inte så bra och jag vågar inte köra till däckverkstan (6 mil).Varför kan du inte byta däck om den ska säljas?
Trevlig resa hoppas ni kan prata mycket med varandraPå väg mot Stockholm. Eller ja, först lämna av barnet hos mina föräldrar. Känns konstigt att vara utan honom en hel helg. Men det kommer bli bra!