Hur varmt har du inne då?
I vardagsrummet där väderstationen är placerad brukar det såhär års vara 17,5-18,5 grader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur varmt har du inne då?
Blir det inte rått och fuktigt utan någon värme på alls?
Oj! Du måste ha en fantastisk bostad.I vardagsrummet där väderstationen är placerad brukar det såhär års vara 17,5-18,5 grader.
Oj! Du måste ha en fantastisk bostad.
Oj! Du måste ha en fantastisk bostad.
Ja det måste vara suveränt isolerat.Jag trivs mycket bra, utifrån många perspektivJust att det inte blir dödsvarmt på sommaren är en sådan. Jag antar att det helt enkelt är bra isolerat och därför håller ute både värme och kyla.
Minns jag rätt är huset byggt 1974.
Jag hade en talgoxe för många år sen som jag döpte till Tjock-Sven. Han var rund som en tennisboll och var alltid först fram när maten fylldes på. Knackade på köksfönstret när han tyckte att det var dags för påfyllning (ofta!!).När "min" blåmes kommer och knackar irriterat på fönstret. "Hallååå!?!?! Jag svälter och du ger mig aldrig mat?"
Den har fått så himla mycket mat i dagMen givetvis fick den mer.
Är så glad över mina bevingade kollegor. Just den här har jag börjat kalla för Dutten för det är alltid den som knackar.
Dutten slåss alltid med Långklo som är en kaxig talgoxe som brer ut vingarna och gallskriker på alla för att få ha maten själv, men Långklo förlorar alltid mot Dutten.
Utöver dem finns två till blåmesar och tre talgoxar, men jag har inte fått grepp om deras personligheter än så de har inget namn än så länge.
Men om det är så jobbigt så avboka bara? Ställ in, gå inte dit, sök inte vård. Finns väl folk som drömmer om dina tider istället !Men, alltså. Nu har jag fått kallelse till synläkare den 1 december. Jag blir tokig.
Men om det är så jobbigt så avboka bara? Ställ in, gå inte dit, sök inte vård. Finns väl folk som drömmer om dina tider istället !