Han är inte sjösjuk då?Maken har fått, förmodligen, matförgiftning och flyttat in på toaletten.
Nej, det är inte alkoholen. Han drack två öl igår innan nio.
Kul resa.
Och var är stickningen när jag behöver den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är inte sjösjuk då?Maken har fått, förmodligen, matförgiftning och flyttat in på toaletten.
Nej, det är inte alkoholen. Han drack två öl igår innan nio.
Kul resa.
Och var är stickningen när jag behöver den?
Man får ju hoppas för magsjuka/matförgiftning är ju verkligen inte skojigt på en färja! Tänker alltså på risken för spridning...Han är inte sjösjuk då?
Nja, det är inte bara kräkningar om jag säger så.Han är inte sjösjuk då?
Hoppas det håller i sig nu så att ni kan njuta av resan. Då var det inte matförgiftning i alla fall.Nja, det är inte bara kräkningar om jag säger så.
Vad det än var så är han pigg igen nu. Eller ja, piggare. Han har kunnat äta frukost och så utan större bekymmer.
Varför gjorde du inte det när du handlade tomater idag?
Kan konstatera att det kommer att bli lagom kul att jobba idag, satan vad ont jag har.Nåja, stelheten bör i alla fall ge sig under dagen!
Här blev det scones med smör och hallonsyltBakade snabba frukostfrallorNu blir det utejobb hela dagen
![]()
Ca 5 grader kallt här, också kallare än enligt prognos (som alltidAlltid. Prognosen sa 3-4 grader kallt, men vaknade till -7 grader. Så nu eldar jag för fullt!
Om det är du som står för elräkningen/uppvärmningskostnaden i huset så finns det nog inget större intresse från hyresvärdens sida.Alltså en kamin kostar 80 000 och installera. Hur ska jag få hyresvärden att vilja det![]()
Nä det är ju så.Om det är du som står för elräkningen/uppvärmningskostnaden i huset så finns det nog inget större intresse från hyresvärdens sida.
Kissarna gick ut kom in lika fort. Husse var ute Queen passade dörren och drog ut efter 2 minuter stod hon och jamade. Hon gjorde ett 3:e försök när vi åt frukost tog 1 minut så ville hon in. Nu ligger de på varmvattenberedare istället där var varmare.Dricker kaffe och tittar ut över frosten i trädgården. Magiskt fint. Barnen ska ut och promenera i morgonrockarna säger dom, gissar det blir kortvarigt![]()