Ja, det är hennes jobb ju!Du får be lillskruttan om att ligga nära
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är hennes jobb ju!Du får be lillskruttan om att ligga nära
Grattis! Är det en sån man kan bygga sitt eget Mario-spel på Eller Mario-banor eller hur det nu var? Ett sådant vill jag ha hahaha!!!!!
Klickade hem ett Nintendo Switch 2! Hade tänkt se om den skulle komma på rea under Black Friday, men priset idag var lägre än det någonsin varit, och jag misstänker att det inte kommer några reor på konsolen efter att ha läst på mer. Så jag slog till nu.
Moget och ansvarsfullt? Nä. Kul? JAAA!
Grattis på 30-årsdagen, Caoimhe. Bara 2 månader i förskott!![]()
Tack!Grattis! Är det en sån man kan bygga sitt eget Mario-spel på Eller Mario-banor eller hur det nu var? Ett sådant vill jag ha hahahaJag är så barnslig, men älskar Super Mario
Har den grå burken i liten modell och spelar de klassiska spelen samt Nintendo Wii och de Mario spelen där. Numera går det inte bra pga synen men fy fanken vad jag och min syster har haft roligt när vi spelade ihop när jag bodde i Skåne! Hon ser nästan lika dåligt som jag. Två med dålig syn som spelar Mario, det blir hur kul som helst, speciellt när man inte spelar för att "vinna" utan för att ha kul, vi låg dubbelvikta av skratt!
Men du kan inte bara köpa lättmjölk dåHandlat, passade på att köpa toapapper och hushållspapper när jag ändå had min dramaten. Tyvärr hade de inte mjölken så jag kommer behöva åka en gång till, bugger. Orkade inte stanna i den andra ICA som brukar ha minimjölken på vägen hem.
Kanske ändå ge mig ut och göra det idag? Ibland skulle jag verkligen ha bil, alt råd att åka taxi överallt.
Jag skulle göra det, gesten och tankarna är det viktigaste.Skulle köpa rosor och lägga på olycksplatsen vid Tekniska idag, men hittade inte röda. Fanns gula, men när jag kollade betydelsen så blev det jättefel. Vita fanns däremot, de stod tydligen bl.a för sympati utöver oskuld och nått mer.
Kan man lägga vita rosor på en plats där folk avlidit? Eller ska jag strunta i det helt när det inte fanns röda?
Det är nog utanför min prisklass ett tag till, men ska önska mig det i julklapp av barnen, tänkte jag, man vet aldrigTack!Man behöver spelet Super Mario Maker 2 för att kunna bygga sina egna banor, men det kan man göra på den "gamla" versionen av Switch också, och den kan du få tag på till ett rimligare pris än Switch 2.
Switch 2 är den senaste modellen av Nintendos modernaste konsol, som man både kan spela handhållet eller på TVn. Jag har en gammal Switch sedan tidigare, och det är verkligen en underbar konsol (och går enkelt att ta med sig när man reser!).
Men du kan inte bara köpa lättmjölk då? Det finns väl i princip överallt? Skillnaden i kalorier - jämfört med minimjölk - är väl rätt minimal?
Jag skulle göra det, gesten och tankarna är det viktigaste.
Jag hade aldrig funderat på vare sig färg eller blomsort.Skulle köpa rosor och lägga på olycksplatsen vid Tekniska idag, men hittade inte röda. Fanns gula, men när jag kollade betydelsen så blev det jättefel. Vita fanns däremot, de stod tydligen bl.a för sympati utöver oskuld och nått mer.
Kan man lägga vita rosor på en plats där folk avlidit? Eller ska jag strunta i det helt när det inte fanns röda?