Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KnappastMan är ju helt klart inte fölttävlansryttare med så dåliga brodd-skills!![]()
Jag hade älskat detRoligt uppvaknande, snöar en massa ute.![]()
Ställ ut valfritt antal ampelliljor. Vips har du färreNä, de rör dem inte. Tråkmånsar till katter![]()
Det samma till digAkvariet blev städat igår kväll.
Det blev god mat efter samarbete med grabben. Friterad kycklinglårfilé, currysås med potatis och morötter i och ris.
Jag hann köra lite symaskin när mannen och dottern gick till affären.
Fin kväll helt enkelt.
På jobb idag,
Ikväll blir det handsömnad.
Då maken gör carbonara.
Hoppas att ni alla får en fin dag
Här är det jättevanligt bland småbarnsföräldrarna 80% går med näsan i telefonen konstant och har inte koll på sina barn alls (Det är mycket barn här, tydligen 119 förskolor inom 3 km...) + folk med sällskapshundar.Såg en tjej i yngre tonåren idag som var ute och gick med en chihuahua. Hon gick med blicken i mob konstant så hon trampade nästan på sin hund. Det är skrämmande hur folk blir så fast i mob
Låt mig veta i så fall så att jag kan sluta jobba.Vi skulle få skiten på em. Om vi har vitt på marken betyder alltså det att det är em nu.
Nej? Ibland kommer den ju inte förrän i januari typSnö här också! ❄❄❄ Bäbisens första snö.
Känns som om den kom väldigt sent i år?
Tycker den har kommit i oktober flera år i rad nu!Nej? Ibland kommer den ju inte förrän i januari typ![]()