Nej det är sant. Men jag tog ut vinsten i förskott. Lika bra, annars blir det inte så många vinster..Är du säker? Men du är inte hemma än....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är sant. Men jag tog ut vinsten i förskott. Lika bra, annars blir det inte så många vinster..Är du säker? Men du är inte hemma än....
Dom ringde tillslut. Skönt att jag hinner hämta barnen så att det inte drog ut för mycket på tiden. Nu kan jag bara hoppas att mitt samtal (ett vittnesmål) hjälper i det aktuella målet...Sitter och väntar på att bli uppringd för ett väldigt viktigt samtal. Lite nervös. Min kallelse sa 14:30 men det verkar dra ut på tiden... Försöker jobba medan jag väntar, går sådär.
Vill inte låta negativ men exakt detta hände mig för 6 månader sedan. Försökte på alla tänkbara sätt att förnya mitt bank ID hemifrån Spanien men det var helt stört omöjligt så jag fick flyga till Sverige, signera ett papper och flyga hem igen… Det var dock Handelsbanken så kanske inte gäller för dig.
Kan lugna @Sel med att jag förnyade mitt Bank-ID i våras utan att behöva åka till Sverige. Det var förvisso en ganska krånglig process, men med vissa banker (jag har Icabanken) funkar det! I mitt fall skickade de, efter en hel del om och men, ut en ny dosa som jag kunde logga in på internetbanken med och därefter skapa ett nytt Bank-ID.Jag är rädd att ditt enda alternativ är just att besöka banken. I Sverige. Det var mitt. Passet fungerade inte när jag skulle förnya mitt bank-id, dosan råkade jag spärra för jag kunde inte koden och enda alternativet var att besöka banken. Löste det med att ta bank-id på Nordea som jag också har och det gick. Men har du bara en bank så...
Beställde en ny anteckningsbok, tänkte att jag provar b5. Den är ENORM
Det låter ju lovande! De brukar generellt inte vara helt omöjliga. Mor och far har en egen kontaktperson på banken hemma också och det har flera gånger funkat att de gått in och pratat med henne så har hon fixat.Kan lugna @Sel med att jag förnyade mitt Bank-ID i våras utan att behöva åka till Sverige. Det var förvisso en ganska krånglig process, men med vissa banker (jag har Icabanken) funkar det! I mitt fall skickade de, efter en hel del om och men, ut en ny dosa som jag kunde logga in på internetbanken med och därefter skapa ett nytt Bank-ID.
Är sådär i perioder här med. Dock har jag nu en coach så får en hel del recept där. Men är du vegetarian bara eller vegan? Det senare har jag dålig koll på men. Krämig citronpasta, krämig ostsås med pasta, grön ärtsoppa med pepparrotsgräddfil, pinsapizza med chevre, rödbetor, ruccola och honung. Är några förslagBörjar bli less på detta med mat. Brukar vara inspirerad till matlagning, men just nu känns det mest betungande. Ingen aning vad jag ska äta till middag igen.
Tack för tipsen!Är sådär i perioder här med. Dock har jag nu en coach så får en hel del recept där. Men är du vegetarian bara eller vegan? Det senare har jag dålig koll på men. Krämig citronpasta, krämig ostsås med pasta, grön ärtsoppa med pepparrotsgräddfil, pinsapizza med chevre, rödbetor, ruccola och honung. Är några förslag![]()