Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har både badhusen och de större mataffärerna engångsbadblöjor att säljaTänkte åka till badhuset med sonen, men hans badbyxor är för små
Får inte tag i nya idag heller, alla affärer är stängda. Tveksamt om de har badkläder i lager just nu heller för den delen.
Och här vill badhuset inte att man använder såna. Om de går sönder kan de förstöra reningsverket.Här har både badhusen och de större mataffärerna engångsbadblöjor att sälja![]()
Tror att jag ska ta in en julgran idag!
Och bära upp lite mer saker till vinden, nu när förvaringsutrymmet är klart.
Jag borde kanske också se över min tenta (presentation) till imorgon eftermiddag, men jag förtränger det lite. Det känns som om jag inte riktigt har koll på hur lång tid den kommer att ta. Har googlat lite kring hur lång en 10-minuters-presentation bör vara, men sedan kommer jag väl att prata i ilfart...
![]()
Jag tycker att det känns jättefånigt att läsa högt för mig själv, men jag kanske måste göra detDu har säkert redan koll på det men jag läser alltid sådana presentationer högt många gånger och tar tid. Då vet en hur mycket en behöver skriva om för att kunna tala utan att stressa.
Jag tycker att det känns jättefånigt att läsa högt för mig själv, men jag kanske måste göra det! Power pointen är dock redan inskickad så jag kan inte göra alltför många ändringar ändå!
har ätit lite mat men kan inte lämna bordet för store katten kom och la sig i knät![]()