Det är sant!Men bra med motion
Tror påsklovet är denna vecka
Här är de lediga hela vägen till den tjugoförsta. Startade i Torsdags.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sant!Men bra med motion
Tror påsklovet är denna vecka
Kollade nu. Vissa har redan varit lediga och vissa börjar denna vecka. Blir så förvirrad. Samma med sportlovetDet är sant!
Här är de lediga hela vägen till den tjugoförsta. Startade i Torsdags.![]()
Fast påsklovet är inte så förvirrande. Det kan nog bara vara på två vis, antingen veckan innan påskhelgen eller veckan efter.Kollade nu. Vissa har redan varit lediga och vissa börjar denna vecka. Blir så förvirrad. Samma med sportlovet![]()
Jooooo när det skiljer sig och man måste hålla koll på när respektive familjer vars barn har ledigt eller inteFast påsklovet är inte så förvirrande. Det kan nog bara vara på två vis, antingen veckan innan påskhelgen eller veckan efter.
Men bara runt en vecka i alla fall, här har de sexton dagar i år. Rena rama vansinnet!Kollade nu. Vissa har redan varit lediga och vissa börjar denna vecka. Blir så förvirrad. Samma med sportlovet![]()
Men det är kortare sommarlov är det inte det?Men bara runt en vecka i alla fall, här har de sexton dagar i år. Rena rama vansinnet!Fast bra för business förstås.
Här nere är lovet slut nu.Kollade nu. Vissa har redan varit lediga och vissa börjar denna vecka. Blir så förvirrad. Samma med sportlovet![]()
Det varierar också mellan typ sex och åtta veckor, jag har aldrig förstått mig på systemet.Men det är kortare sommarlov är det inte det?
I min kommun är det slut, i grannkommunen har de veckan som kommer...Här nere är lovet slut nu.
Kan man verkligen grädda bara EN våfflaFunderar på att grädda en våffla. Har nu fått det på hjärnan
Kan man verkligen grädda bara EN våffla![]()
Inte allas lov i Skåne, det är olika där. Vet att i Perstorp hade de lov som är slut i dag, men i Degeberga har de lov som är denna veckan.Här nere är lovet slut nu.
En sån här stenbricka får man. Jag hatar dem när det är fler än typ sex stycken.Ska se om jag kommer ihåg att ta ett kort imorgon, de ser rätt trevliga ut.![]()
Borde servera James Mays ginEn sån här stenbricka får man. Jag hatar dem när det är fler än typ sex stycken.
Visa bifogad fil 183657