But why? Nu förstår jag inte. Har jag missat något?Borde servera James Mays gin![]()
Det här är hotellets egna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
But why? Nu förstår jag inte. Har jag missat något?Borde servera James Mays gin![]()
Aha, nej det var jag som missade med andra ordBut why? Nu förstår jag inte. Har jag missat något?
Det här är hotellets egna.
Jaha, jag trodde den hade något särskilt Skottskt ursprung eller så! Jag är inte så påläst.Aha, nej det var jag som missade med andra ord![]()
Tyckte det såg ut som två ansiktsmasker i glasen. Tja varför inteEn sån här stenbricka får man. Jag hatar dem när det är fler än typ sex stycken.
Visa bifogad fil 183657
Oooh, haha, det kanske jag ska föreslå! Vi har ett nystartat spa i byggnaden också ju.Tyckte det såg ut som två ansiktsmasker i glasen. Tja varför inte![]()
Perfekt ju! Jag tar en sån och tonicen och sätter mig i bubbelpoolenOooh, haha, det kanske jag ska föreslå! Vi har ett nystartat spa i byggnaden också ju.![]()
Ohh jobbar du på det hotellet.Oooh, haha, det kanske jag ska föreslå! Vi har ett nystartat spa i byggnaden också ju.![]()
Skön avkoppling... kanske minus eventuella exalterade barn i poolen.Perfekt ju! Jag tar en sån och tonicen och sätter mig i bubbelpoolen![]()
Jajemän. Ginskolan och alpackorna (och mina fasaner förstås) är mina favoritgrejer.Ohh jobbar du på det hotellet.(gintokig kollega)
Häftigt!!! Hade jag tyckt om gin skulle det läggas på listan över vart jag vill resa. ( vi försöker komna på nånstans att åka) det här med att inte vara singel och komma överens med nån annan vart man ska åka.@LadySara Du kan kika här om du vill! Det är ingen promo från min sida eller nåt (som om det gör till eller från för mig och min minimumlön liksom.), jag tycker mest att det är en himla kul grej. https://1881distillery.com/
.. och källan är på riktigt, jag har promenerat hundarna där så många gånger att det inte går att räkna. Det är fantastiskt vackert.![]()
James May är ju inte skotteJaha, jag trodde den hade något särskilt Skottskt ursprung eller så! Jag är inte så påläst.![]()
Jag har ingen aning om vem det är.James May är ju inte skotte![]()
Det måste vara besvärligt!Häftigt!!! Hade jag tyckt om gin skulle det läggas på listan över vart jag vill resa. ( vi försöker komna på nånstans att åka) det här med att inte vara singel och komma överens med nån annan vart man ska åka.![]()
Jag trodde det fanns EN sort!![]()
En av tomtarna i Top Gear.Jag har ingen aning om vem det är.![]()
Han gör James Mays Gin!Jag har ingen aning om vem det är.![]()
Det har faktiskt de alla tre, men jag håller på May framför de andra.En av tomtarna i Top Gear.
Visa bifogad fil 183659
Längst till höger, har egen pub och gintillverkning.