Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tidan?Wow, hittat så fint hus norr om Skövde!
Jag måste hålla med. Så dåligt.Sådärja då är våra bussar inställda igen denna gången på grund av halka. Kom igen vi bor i Sverige man kan faktiskt förvänta sig halka här på vintern.![]()
Sådärja då är våra bussar inställda igen denna gången på grund av halka. Kom igen vi bor i Sverige man kan faktiskt förvänta sig halka här på vintern.![]()
Maken pekade faktiskt på skumtomtepåsen, som hade en stor extrapris-etikett på sig, och muttrade något om att vi sparade i alla fall fem kronor på det där inköpet. Jag muttrade tillbaka något om pissar i Nilen...Låter billigare med skumtomtar.![]()
Alltså jag hör ju att ni behöver sparkar därnere allihopa!Men vad fasiken! Hela min busslinje är inställdJag kommer ingenstans om jag inte vill halka 3 km+ Skulle lämna tillbaka min ekg maskin och träffa min syster imorgon. Men det blir högst att slira iväg till ICA. Tack och lov att jag har ordentligt med mat bunkrat.
Alltså jag hör ju att ni behöver sparkar därnere allihopa!
Men DÅ sandar de väl!![]()
Jag menade alltså sparkar som i dessa förstås.Problemet är att det är mycket upp och ner med smala svängar och det blir lätt glashalt.
Jag vill ha sån till hundarnaJag menade alltså sparkar som i dessa förstås.De funkar ju både upp och ned och i smala svängar!
Visa bifogad fil 179961
Det är jätteroligt!Jag vill ha sån till hundarna![]()
Kasta den kontakten nu innan den eldar ner hela huset!Panik här. Lyckades stöta till vattenflaskan som till viss del stänkte på datorn som tvärdog. Den har gjort det en gång tidigare men fick igång den efter några gånger. Den här gången var den verkligen stendöd.
Paniktankar om att behöva köpa nytt moderkort/PSU snurrade. Testade två olika sladdar. Rotade fram en psu jag har i garderoben och tänkte försöka med den. Som en sista utväg innan jag började ta itu allt så testade jag att plugga in datorn i ett annat uttag och se där, den fungerade perfekt! Uppenbarligen är det något fel med det grenuttag jag haft den i. Nåja, slutet gott, allting gott. Men jäklar vad beroende av datorn jag inser att jag är.
Jag tänkte mest så att ingen trodde jag menade en "spark i röven" så att folk tog sig ut eller så.Jag menade alltså sparkar som i dessa förstås.De funkar ju både upp och ned och i smala svängar!
Visa bifogad fil 179961
Kan jag absolut tänka migDet är jätteroligt!