Polis?Trycker det är svårt att veta vad ett framtidsyrke är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Polis?Trycker det är svårt att veta vad ett framtidsyrke är!
Tänker också att polis och kriminalvården är något som kommer behöva anställa mycket framöver. Och inte kan ersättas av AI.Polis?
Det finns ju annars ställen att köpa fina ägg ifrån där hönsen har det braMin man kom hem med ett paket ägg från affären och såg bekymrad ut. "De här hönorna har inte haft det bra" säger han sorgset.
Så nu sitter vi och planerar för höns
Har ju tomt så det räcker i varje fall. Största problemet är väl var hönshuset ska stå. Och om vi skall hägna in odlingar eller höns, och hur vi ska skydda grannarna.
Vi får väl se hur detta projekt artar sig
Och att man typ bara får ha 4st i villaområde.Min man kom hem med ett paket ägg från affären och såg bekymrad ut. "De här hönorna har inte haft det bra" säger han sorgset.
Så nu sitter vi och planerar för höns
Har ju tomt så det räcker i varje fall. Största problemet är väl var hönshuset ska stå. Och om vi skall hägna in odlingar eller höns, och hur vi ska skydda grannarna.
Vi får väl se hur detta projekt artar sig
Nope, fem i vår kommun. Vill man ha fler krävs tillstånd. Jag har varit med och tagit fram föreskrifterna så det har jag koll påOch att man typ bara får ha 4st i villaområde.
Javisst, men att hitta dem är inte så lätt. Det krävs en hel del efterforskningar och hembesök och grejer.Det finns ju annars ställen att köpa fina ägg ifrån där hönsen har det bra.
Har ni ingen Reko-ring i ditt område?Nope, fem i vår kommun. Vill man ha fler krävs tillstånd. Jag har varit med och tagit fram föreskrifterna så det har jag koll på
Vi ska ha tre i så fall.
Javisst, men att hitta dem är inte så lätt. Det krävs en hel del efterforskningar och hembesök och grejer.
Jovisst men det är ingen garanti för bra djurhållning.Har ni ingen Reko-ring i ditt område?
Bättre det än bortslarvat som ett av mina blev![]()
Här visar dom sig med bilder och man är även välkommen att besöka hönsen, dom flesta går på frigång o utfodras med ekofoder.Äggen är jättefina o godaJovisst men det är ingen garanti för bra djurhållning.
Och då krävs efterforskningar och hembesök och grejerHär visar dom sig med bilder och man är även välkommen att besöka hönsen, dom flesta går på frigång o utfodras med ekofoder.Äggen är jättefina o goda
Känner att jag börjar landa lite idag, mår fortfarande allmänt kasst, men det känns inte lika avgrundsdjupt längre.
Kanske kommer bli bra det här ändå.
Ja återstår att se om det är helt när det kommer fram.
Det sa jag också..Nope, fem i vår kommun. Vill man ha fler krävs tillstånd. Jag har varit med och tagit fram föreskrifterna så det har jag koll på
Vi ska ha tre i så fall.
Javisst, men att hitta dem är inte så lätt. Det krävs en hel del efterforskningar och hembesök och grejer.