Vad gör vi? Del CCXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle helt ärligt bli handlingsförlamad om jag inte hade mina ljudböcker. Vet inte vad jag gjorde med mig själv innan! 😅
Håller med! Hade nog iofs ofta musik innan. Ibland behövs lite energi eller avledning under tråksysslor.
Man kan ju längta till dem pga ljudboken.
Också ytterst bra när jag stod i stall där alla bråkade med varann och jag inte ville delta. 😅

• Gilla
Reactions: Sel
Åh, det har jag velat testa ett tag pga sociala medier. Finns garanterat INTE här. Numer är det en happening att ens äta indiskt i grannstaden. 😅
Vad brukar du äta där?
Det är så gott!

Brukar äta en stor bricka med några olika vegetariska röror som äts med injera. Man äter med händerna och tar upp röran med injeran och delar på brickan med de man är där med. Brukar alltid äta där när jag fyller år, är sååå gott, testa när du får möjlighet. 😊

Befinner mig i det där jobbiga läget då man är jättetrött men för trött för att gå och göra sig i ordning för natten, så här ligger jag och slösurfar. Mycket jobbtankar och prestationsångest som snurrar i huvudet, jag tror att det kommer att bli bra i längden men som jag sa till maken nyss: "I've been so far out of my comfort zone these past few days that I don't even remember what it looks like" 😅 Men men, en dag i taget... Det är i alla fall mestadels intressant, bara... svårt. Komplext. Och lite flummigt.

Befinner mig i det där jobbiga läget då man är jättetrött men för trött för att gå och göra sig i ordning för natten, så här ligger jag och slösurfar. Mycket jobbtankar och prestationsångest som snurrar i huvudet, jag tror att det kommer att bli bra i längden men som jag sa till maken nyss: "I've been so far out of my comfort zone these past few days that I don't even remember what it looks like" 😅 Men men, en dag i taget... Det är i alla fall mestadels intressant, bara... svårt. Komplext. Och lite flummigt.
Vad är det du jobbar med nu? 😊

Jag vet inte riktigt ännu 😂

Skämt åsido, lång historia kort osv så är jag projektledare på ett företag som syftar att stärka den skotska livsmedelsindustrin. Handlar mycket om importsubstitution, innovation, hållbarhet (social, ekonomisk, miljö), resiliens, samarbete med lantbrukare, osv :)
Låter komplext, men spännande! 😊

Det är så gott!

Brukar äta en stor bricka med några olika vegetariska röror som äts med injera. Man äter med händerna och tar upp röran med injeran och delar på brickan med de man är där med. Brukar alltid äta där när jag fyller år, är sååå gott, testa när du får möjlighet. 😊
Det verkar faktiskt finnas en öst-afrikansk restaurang i grannstaden. Kanske vi får ta oss dit och testa.
Såg att de hade injera, röror etc. Spännande!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Autistic meltdown
  • SHL 26/27