Jag tycker att staniolpapper är ett vackert ord…även här slipper staniolpapper ut iblandVet inte varför mina kollegor tittar konstigt på mig då
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att staniolpapper är ett vackert ord…även här slipper staniolpapper ut iblandVet inte varför mina kollegor tittar konstigt på mig då
![]()
Eller kexchokladJag tycker att staniolpapper är ett vackert ord. Det får mig att tänka på gammaldags vacker konfekt eller varför inte julgransprydnader.
Japp, nu gör det ont i tändernaEller kexchoklad
Jag skulle helt ärligt bli handlingsförlamad om jag inte hade mina ljudböcker. Vet inte vad jag gjorde med mig själv innan!Jag ska ut i kylan och fixa stallet. Har en bra ljudbok att lyssna på. Tänk vad det gör mkt att ha det när man ska göra tråksaker!![]()
Håller med! Hade nog iofs ofta musik innan. Ibland behövs lite energi eller avledning under tråksysslor.Jag skulle helt ärligt bli handlingsförlamad om jag inte hade mina ljudböcker. Vet inte vad jag gjorde med mig själv innan!![]()
Åh, det har jag velat testa ett tag pga sociala medier. Finns garanterat INTE här. Numer är det en happening att ens äta indiskt i grannstaden.Ja! Min favoritrestaurang i stan har öppnat igen! Måste hinna äta där igen innan jag flyttar. Etiopisk mat.![]()
Ja det var standard.Japp, nu gör det ont i tänderna![]()
Det är så gott!Åh, det har jag velat testa ett tag pga sociala medier. Finns garanterat INTE här. Numer är det en happening att ens äta indiskt i grannstaden.
Vad brukar du äta där?
Vad är det du jobbar med nu?Befinner mig i det där jobbiga läget då man är jättetrött men för trött för att gå och göra sig i ordning för natten, så här ligger jag och slösurfar. Mycket jobbtankar och prestationsångest som snurrar i huvudet, jag tror att det kommer att bli bra i längden men som jag sa till maken nyss: "I've been so far out of my comfort zone these past few days that I don't even remember what it looks like"Men men, en dag i taget... Det är i alla fall mestadels intressant, bara... svårt. Komplext. Och lite flummigt.
Jag vet inte riktigt ännuVad är det du jobbar med nu?![]()
Låter komplext, men spännande!Jag vet inte riktigt ännu
Skämt åsido, lång historia kort osv så är jag projektledare på ett företag som syftar att stärka den skotska livsmedelsindustrin. Handlar mycket om importsubstitution, innovation, hållbarhet (social, ekonomisk, miljö), resiliens, samarbete med lantbrukare, osv![]()
Det verkar faktiskt finnas en öst-afrikansk restaurang i grannstaden. Kanske vi får ta oss dit och testa.Det är så gott!
Brukar äta en stor bricka med några olika vegetariska röror som äts med injera. Man äter med händerna och tar upp röran med injeran och delar på brickan med de man är där med. Brukar alltid äta där när jag fyller år, är sååå gott, testa när du får möjlighet.![]()
Då måste du dit, smakrikt och annorlunda smaker.Det verkar faktiskt finnas en öst-afrikansk restaurang i grannstaden. Kanske vi får ta oss dit och testa.
Såg att de hade injera, röror etc. Spännande!
Åh, så gott!Ja! Min favoritrestaurang i stan har öppnat igen! Måste hinna äta där igen innan jag flyttar. Etiopisk mat.![]()