Vad gör vi? Del CCXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått promenad. Är nu genomfrusen och inlindad i värmefilt innan jag ska hämta sonen på skolan. Otroligt less på att frysa faktiskt. 🥶😅🫠

Har varit på promenad. Så vidrigt kallt i blåsten 🥶
1000023491.webp

Höll på att skriva ett klagoinlägg om kollegan här igen men kom på sedan att det finns faktiskt en tråd ägnad åt att klaga. Så jag vände mig rätt :D

För övrigt funderar jag på att gå hem för dagen snart, kan inte riktigt fokusera i småpratet från kollegorna 😅

Kyligt här idag + jag var lite stressad i morse efter jag sölat för länge så blev bara en lekstund med hundarna och ingen lånpromenad efter hästarna. Skyndade mig in till stan igen och vattengympan, skönt med varmt vatten som omväxling till igår och det hann bli en sväng i bastun innan vi satte oss och fikade lite.

Handlade lite på vägen hem så jag har frukost i morgon bitti på jobbet + köpte två flaskor Fun efter tips i hiss och diss. Tänker ta med mig en på jobbet och ha en hemma.

Nu har vi lagt oss att vila efter lite kvällsmat, katterna under täcket och hundarna i sina bäddar, måste bara komma ihåg att ställa klockan så jag hinner gå ut med hundarna innan jobbet inatt.

Men det måste gå att göra nått åt temperaturen

Ja jo, men då måste jag flytta en massa möbler för att lufta elementen och sedan eventuellt täta lister. Jag sover jättebra i 17 grader och det uppväger en del. Att ha varm filt runt bröstkorgen och nedåt och mjukisbyxor, varm tröja och varma tofflor fungerar bra.

Nu la jag en del av fleecefilten över katten vilket gör det ännu mysigare för henne.

inte haft en så bra vecka, utan känt mig rätt låg och orolig. Skadan k handen har blandats med oro för att inte få tillbaka känseln samtidigt som en närstående ligger på intensiven i Spanien och jag dessutom har fullt upp på jobbet. Så väldigt lite jag kunnat påverka, men mycket som tynger.

Men nu på eftermiddagen var jag hos psykologen på Företagshälsan, och va skönt det var att få prata av sig om allt! 🧡Kändes verkligen som axlarna lyftes och några av de gråa slöjorna lyfte. Hoppas det kan hålla i sig och att min närstående snart mår bättre och handen inte blir sämre 🤞

Ja jo, men då måste jag flytta en massa möbler för att lufta elementen och sedan eventuellt täta lister. Jag sover jättebra i 17 grader och det uppväger en del. Att ha varm filt runt bröstkorgen och nedåt och mjukisbyxor, varm tröja och varma tofflor fungerar bra.

Nu la jag en del av fleecefilten över katten vilket gör det ännu mysigare för henne.
Om du har kallt hos dig och behöver lufta elementen borde ju någon av dina grannar även ha problem?

Har du möbler som står och blockerar elementen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund