Varit på silversmidet och grejat, var ett tag sedan så det var roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I år får väl alla som älskar vinter komplett med minusgrader, is och snö sitt lystmäte! (Eller om man älskar höga elräkningar)
Glöm inte att krydda!Ska strax köra till stallet. Därefter handla mat, åka till biblioteket, duscha och åka till Malmö för att fixa naglarna.
Laga mat ska jag också, köttfärslimpa.
Man vet aldrig, man vet aldrigJust det är ingen risk för mig![]()
Men det måste gå att göra nått åt temperaturenDricker te, katten har förflyttat sig från duntäcket till värmedyna. Bra samtal som dock, tyvärr, inte gav så mycket. Stackars goset det är kallt med 17 grader inne.
Men det måste gå att göra nått åt temperaturen
Om du har kallt hos dig och behöver lufta elementen borde ju någon av dina grannar även ha problem?Ja jo, men då måste jag flytta en massa möbler för att lufta elementen och sedan eventuellt täta lister. Jag sover jättebra i 17 grader och det uppväger en del. Att ha varm filt runt bröstkorgen och nedåt och mjukisbyxor, varm tröja och varma tofflor fungerar bra.
Nu la jag en del av fleecefilten över katten vilket gör det ännu mysigare för henne.
Ja jo, men då måste jag flytta en massa möbler för att lufta elementen och sedan eventuellt täta lister. Jag sover jättebra i 17 grader och det uppväger en del. Att ha varm filt runt bröstkorgen och nedåt och mjukisbyxor, varm tröja och varma tofflor fungerar bra.
Nu la jag en del av fleecefilten över katten vilket gör det ännu mysigare för henne.