Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill egentligen kolla på Sygeplejeskolen men vill också äta chips. Isf måste jag ha text och textat på danskt tal stör mig.
Kanske ska lyssna på Krimrommet istället, om den välbevakade rättegången i Norge? Den hade jag dock tänkt lyssna på i stallet imorgon men jag är ju nyfiken :p
Nåja, det löste sig. Avsnittet är inte ute än. Så Sygeplejeskolen då.
Som skåning kan man ju inte texta danska så du får kanske vänta med chipsen :angel: :p

Äntligen hemma! Fy farao vilken dag!
Jobbat sedan sju i morse. Först mountainbikecentret, sedan hotellet, en snabb mellanlandning hemma för att mata kisse och hämta städväskan sedan ett hus. Jag är totalt slut som artist.
Tack och LOV är imorgon sista morgonpasset.

Jag tycker det går under plågeri, särskilt när det är sådan där Het värme som kommer från eld och extra särskilt om man måste jobba och feja samtidigt. 😅
Min pappa hade trivts dock, han är också en sådan där frusen variant.
X-mannen muttrade ofta om det inte räckte att elda lite. 😆 när han kom hem ibland så var det 25 i vardagsrummet å jag hade filt på mig i soffan. :rofl:

Nu är det ju inte så kallt här, och de eldade som fan med ved! 😅 De har alltid svinvarmt, jag förstår inte hur man kan leva så.
Meeen, de är ett äldre par och sitter väl mest, då blir man lätt kall.
Vilken dröm! Min morfar hade 26 innan men bostadsrättsföreningen sänkte lite så nu är det bara 24.
Tråkig lägenhet i en tråkig by, men jag är ändå inte omöjlig att köpa den när han går bort sen. Tänk 24 grader på vintern!

Vilken dröm! Min morfar hade 26 innan men bostadsrättsföreningen sänkte lite så nu är det bara 24.
Tråkig lägenhet i en tråkig by, men jag är ändå inte omöjlig att köpa den när han går bort sen. Tänk 24 grader på vintern!
Alltså jag kan må alldeles utmärkt i 25 grader på sommaren, men det är ju naturliga grader! Den där hemska, torra värmen vi kör med inomhus är inte okej. :arghh: 😅
Folk kan få ha det hemma om de vill betala för det men helst inte när jag ska jobba där. ;)

Alltså jag kan må alldeles utmärkt i 25 grader på sommaren, men det är ju naturliga grader! Den där hemska, torra värmen vi kör med inomhus är inte okej. :arghh: 😅
Folk kan få ha det hemma om de vill betala för det men helst inte när jag ska jobba där. ;)
Ja det blir ju väldigt torrt.
Morfar betalar väldigt lite för värmen så därför funderar jag om det är ett vinterboende.
Skottland på sommaren!

Åh jösses!
Kom igång igen med att googla Sardinien (miljarder av flikar!). Sambon påminde lite lätt om jag kollat flyg? Det var ju bra för det hade jag inte 😅

Och eftersom han är lite mer en ”nu kör vi bara!” så är flygbiljetterna nu bokade :eek: :love:
Olika flygplatser dit och hem, så får lägga om boendeplaneringen lite.

Men omg!! :bump:

Nu är det ju inte så kallt här, och de eldade som fan med ved! 😅 De har alltid svinvarmt, jag förstår inte hur man kan leva så.
Meeen, de är ett äldre par och sitter väl mest, då blir man lätt kall.
😂 Det är typ vad jag måste ha minst för att inte frysa trots varma kläder och raggsockor. Kan lätt ha duntäcke och yllefilt över om jag är still.

Åh jösses!
Kom igång igen med att googla Sardinien (miljarder av flikar!). Sambon påminde lite lätt om jag kollat flyg? Det var ju bra för det hade jag inte 😅

Och eftersom han är lite mer en ”nu kör vi bara!” så är flygbiljetterna nu bokade :eek: :love:

Så himla roligt! Vrooom bara! 🥳 När åker ni?

Åh jösses!

Åh, vad härligt! Vilken del av Sardinien åker ni till?
Har bara varit där en gång. Men älskade det och åker gärna tillbaks någon gång igen. 😍

😂 Det är typ vad jag måste ha minst för att inte frysa trots varma kläder och raggsockor. Kan lätt ha duntäcke och yllefilt över om jag är still.
Det är skumt hur olika vi kan vara skapta ändå! :D Men du är ju inte riktigt frisk heller. <3 Har det alltid varit så?

Det är skumt hur olika vi kan vara skapta ändå! :D Men du är ju inte riktigt frisk heller. <3 Har det alltid varit så?
Jag har alltid varit fryslort. Det är liksom stående skämt bland mina nära och kära. Därav presenter som elfilt, raggsockor, filt med armar etc.
Och att man bäddat till mig längst in i rum med element. Övriga sov i T-shirt typ. De hittade mig på morgonen med flera lager kläder och min handduk och dunjacka som extra täcken. 😅
Det blev lite värre nu när sköldkörtel och järnvärden varit kassa iofs.
Pappa är motsatsen. Supervarm av sig. Vi skojar om brevbäraren. 😅

Känner som disktrasetrött slashas att ChopChops lappar i lyckokakorna känns oerhört trovärdiga.. 🙄😅
IMG_2696.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn