Vad kul att du gillade den!
Jag har bett sambo kolla efter den nu när han handlar. HOPPAS de har den inne!
Jag ÄLSKAR körsbär!![]()
Hoppas du med får smaka den snarast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul att du gillade den!
Jag har bett sambo kolla efter den nu när han handlar. HOPPAS de har den inne!
Jag ÄLSKAR körsbär!![]()
Hoppas du med får smaka den snarast!![]()
Du kan komma o mocka? Jag är sjuk och behöver verkligen vila.Funderar på vad jag ska göra imorgon, har alldeles för mycket fritid just nu. Dagens i-lands problem![]()
Hade du bott närmare hade jag fixat detDu kan komma o mocka? Jag är sjuk och behöver verkligen vila.
Men du har ju massor av tid så börja köra nuHade du bott närmare hade jag fixat det![]()
Fast strax efter midnatt är det väl ingen i stallet?Men du har ju massor av tid så börja köra nu![]()
Nä du kan komma efter kl 07 imorgonFast strax efter midnatt är det väl ingen i stallet?
Är inte dinkel mjöl?Försöker köpa en yoga/meditationskudde, men har svårt att välja.
Vill jag ha en rund eller halvmåne? Kapok eller dinkel?Måste beställa, så det blir lite svårt att prova alla varianter.
Min bil är oxå en hon, hon heter KerstinHaha, ja! Allt jag tycker om som inte naturligt är könat brukar få bli en "hon".![]()
Aha, så kudden innehåller faktiskt dinkel? Trodde jag inte, trodde det var något annatBara om man maler det.![]()
Det finns ju vetekuddar som du kan värma och lägga på ömma musklerAha, så kudden innehåller faktiskt dinkel? Trodde jag inte, trodde det var något annat![]()
Aha, så kudden innehåller faktiskt dinkel? Trodde jag inte, trodde det var något annat![]()