Salt och mycket umami. Lite syrligt också. Gott!Jag tror aldrig jag smakat kapris. Hur smakar det, om man nu kan jämföra med något annat? De ser ut som oliver lite grann, och sådana ogillar jag.
Inte likt oliver som jag inte gillar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Salt och mycket umami. Lite syrligt också. Gott!Jag tror aldrig jag smakat kapris. Hur smakar det, om man nu kan jämföra med något annat? De ser ut som oliver lite grann, och sådana ogillar jag.
Tack, kanske ska testa!Salt och mycket umami. Lite syrligt också. Gott!
Intressant! Är de inte sura/syrliga som vanliga små kapris som man har i tartarsås?Salt och mycket umami. Lite syrligt också. Gott!
Jo, skrev ju lite syrliga.Intressant! Är de inte sura/syrliga som vanliga små kapris som man har i tartarsås?
Hem. De kan inte göra nåt. Smärtan och kramperna är hemska. Kan inte hantera det. Kröp till vårdcentralen och de försökte hjälpa mig men det verkar inte finnas nåt mot kramperna.Fy, hur är det med dig? Tar de hand om dig eller fick du åka hem?
Gjorde du våfflor mitt i nattenFy för tusan! -16,8 min lilla hund frös nästan fast när hon kissade (bara en liiiiiiten överdrift) vi gick in och åt ny gjorda våfflor med grädde och jordgubbar,![]()