Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I mitt hus bodde det sex personer med en beredare på 100 l. När mannen kom hem efter jobbet som snickare brukade det bara finnas kallvatten kvar. När jag bodde med ex tog vattnet alltid slut när jag skulle duscha, duschade jag före honom räckte det till oss båda. 🤔

Förmodligen duschade du svalare och/eller kortare tid än exet? Jag duschar mycket varmare än sambon 🙃

Hann ju inte ens ta av hagkompisen hans grimma så hade min pålla kvickt själv fått av locket på baljan med vattnet (la på det medan de var inne) 😅🥰. Efter stallfri dag igår ("bodde" på jobbet) var det himla härligt med både promenad med hästarna före deras lunch och sen en stunds skrittarbete barbacka på ridbanan efteråt med bästa pållan 😍. Blev allt rätt kall idag trots att jag klätt mig bra (blåste ju en del) så efter några timmar I stallet var det himla gott med varm choklad och skönt med varm dusch 😊.

Nu har jag kvällsfodrat och lagt mig 🥱.

@Bison O_o

Polisen söker hotfull yxkvinna längs med väg

Polisen fick i kväll ett telefonsamtal från en privatperson som hade sett en kvinna gå med en yxa längs med en landsväg på landsbygden utanför Märsta.
Personen sa att kvinnan gick fram och tillbaka längs med vägen samt viftade med yxan och betedde sig hotfullt.
Polispatrullen som kom till platsen hittade ingen kvinna med yxa.
Polisens helikopter deltar nu i eftersöket av den misstänkta personen.
Man har upprättat en anmälan om grovt olaga hot och grovt brott mot knivlagen.

Är du ute och vandrar runt med yxan igen?

🤣🤣🤣

Vaknade vid halv fem. Men låg kvar till strax före sex.
Ätit en macka, druckit en kopp kaffe och tittar på lyxfällan.

@Bison O_o

Polisen söker hotfull yxkvinna längs med väg

Polisen fick i kväll ett telefonsamtal från en privatperson som hade sett en kvinna gå med en yxa längs med en landsväg på landsbygden utanför Märsta.
Personen sa att kvinnan gick fram och tillbaka längs med vägen samt viftade med yxan och betedde sig hotfullt.
Polispatrullen som kom till platsen hittade ingen kvinna med yxa.
Polisens helikopter deltar nu i eftersöket av den misstänkta personen.
Man har upprättat en anmälan om grovt olaga hot och grovt brott mot knivlagen.

Är du ute och vandrar runt med yxan igen?

🤣🤣🤣
Det kan vara @dobbis också, för visst var det förra veckan som var Vänliga veckan? Skönt att man nu får bete sig som vanligt igen 😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!