Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb. Varit igång non stop sen 05:30

Tar en paus nu och scrollar Buke.

Fullt ös här nu på morgonen på jobbet.

Kände att luften gick ur mig totalt. Inatt har min bonuspappa skadat sig (igen) ramlat och slagit i armen illa. Idioten vägrade åka till akuten där får man ju bara vänta utan åkte hem och väntade på att VC ska öppna.

Vad kommer hända? Jo han kommer få åka till VC (om han får tid) sen kommer de skicka honom till akuten för röntgen. Han kan ju för fasen knappt röra armen.

Blir så jävla less på allt.

Denna vinter (från nov-25) tills nu går i skadornas tecken. Hästar, hundar, människor osv. + att avloppet lyser med sin frånvaro. (jävla Wilo som krånglar med att skicka rätt grejer)

Lust att bara skita i allt och avliva alla 3 hästar så man slipper allt.

Enligt det kinesiska horoskopet? kommer kommande året bli bra för mig :D Sen att jag inte tror på det är en annan sak :angel1:
Om man är född i ett av Hästens år är man ofta, precis som zodiaken själv, energisk och värdesätter sin frihet högt. Därför är det här året du kommer skina extra starkt och se hur möjligheter öppnar upp sig för dig. Det här är ditt år!

Jag tyckte faktiskt att det hjälpte med att intensivt ha lyssnat på techno dagarna innan huvud-hals MR 😂 Inte så jobbigt trots "bur" - det var bara att känna in musiken 😎 Några omgångar fick maskinen till det på riktigt 😆

Jag tycker att det är mycket lättare att stå ut just för att det låter 😎 (med öronproppar, så att det inte blir för skränigt). Rytm är avkopplande. :D

Har gjort MR på min hjärna ett gäng gånger, och då har det inte heller gått att lyssna på något annat under tiden som jag kunde göra när det var benet som skulle åka i tunneln.

Enligt det kinesiska horoskopet? kommer kommande året bli bra för mig :D Sen att jag inte tror på det är en annan sak :angel1:
Om man är född i ett av Hästens år är man ofta, precis som zodiaken själv, energisk och värdesätter sin frihet högt. Därför är det här året du kommer skina extra starkt och se hur möjligheter öppnar upp sig för dig. Det här är ditt år!

Jag har det fast övertygade förhållningssättet till horoskop och allt liknande att man läser det när det bidrar med något som kan bidra med bra placebo, och struntar fullständigt i det annars. Stjärnornas vinkel kommer inte påverka hur jag tar mig framåt, men min egen motivation gör det och om den blir större av att det står något positivt om min dag eller av att jag väljer färg efter humör eller vad det nu månne vara, då har det en effekt. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39