Vi bor på ca 70 kvm.Kan jag tänka mig särskilt som ni nog bor större än oss (vi har ju lgh i gammal arbetarbostad). Gamla boendet hade vi luftvärmepump och sviiiiiiindyra el-elememt. Ingen eldningsmöjlighet där.
Ja du den lär bli saftigare ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi bor på ca 70 kvm.Kan jag tänka mig särskilt som ni nog bor större än oss (vi har ju lgh i gammal arbetarbostad). Gamla boendet hade vi luftvärmepump och sviiiiiiindyra el-elememt. Ingen eldningsmöjlighet där.
Ja du den lär bli saftigare ja
Vi har bundet till 85 öre. Väldigt skönt nu på vintern. Betalar gärna lite mer på sommaren med billigare vinter.Vi ligger på 1252 kWh just nu. Luftvärmepumpen går hela tiden och vi eldar 1-2 ggr/dag. Det kommer att bli en DYR elräkning med tanke på vad elpriset har legat på denna månad!
1500 kWh kommer jag nog landa på.Vi ligger på 1252 kWh just nu. Luftvärmepumpen går hela tiden och vi eldar 1-2 ggr/dag. Det kommer att bli en DYR elräkning med tanke på vad elpriset har legat på denna månad!
Vi bor på ca 70 kvm.
Nej, det är ett gammalt torp.Aha inte alls mkt större än vi ju
Nej, det är ett gammalt torp.
Om du vill ha nya "gamla" stilenliga taper eller hitta lika som ni har, så kan jag tipsa om retrotapeter.seLetar nya tapeter till matsalen. Började vela om det kommer se konstigt ut, idag är det samma i vardagsrum och matsal. Rummen är i princip ett och samma med en stort valv emellan. Tapeterna är fina i vardagsrummet men har gått sönder på några ställen i matsalen.