Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget bra dygn, igår halkade jag i badrummet och slog i bak på överarmen ordentligt. Nu gör den rejält ont, men förhoppningsvis är det bara fläsket som blivit lite blåslaget. Orkar inte om det är något mer. Var hos syster och pratade med henne och kusin. Ganska kul att se gamla släktfoton några generationer tillbaka i tiden.

På väg hem så lyckades jag två gånger hoppa på pendeln åt fel riktning så blev till slut lite orolig att jag inte skulle hinna hem innan portkoden slutar fungera eftersom jag gett min portnyckel till min syster. Ätit middag och funderade lite på varför jag frös, kollade och det är 16.4 Så värmer nu händerna med en kopp te.

Bah, heldag uppe på mountainbikestället imorgon igen och jag dör tråkdöden av blotta tanken redan! Ha tråkigt på jobbet och bara "sitta av tiden" känns verkligen som ett straff... meeen det är väl pengar i alla fall. Jag kommer ändå att åka hem tidigare för att ta kisse till veterinären. Åh nej så synd att jag inte kunde få en senare tid! :angel: :D
Vädret är också mycket bättre (peppar peppar) än förra veckan så om jag vill kan jag alltid ta en liten skogspromenad.

Har ett väldigt viktigt läkarbesök på onsdag så inatt har jag givetvis inte gjort annat än att drömma om att jag glömt söka ledigt från jobbet, missa tiden eller få feber samma dag. Var för en gångs skull skönt att vakna och inse att det är måndag.

Brukar inte vara såhär trött när det är dags att gå upp. Men nu är jag uppe och dricker kaffe.
Tittar på Chicago Med.
Jobb 8-16.

Toppen. Tänkte att jag skulle nämna det eftersom jag inte hade en susning om huvudsäkringarna när vi flyttade hit. Hos oss sitter de sitter utomhus i en liten låda nästan nere vid marken. Tack och lov visste min bror hur det brukar se ut.
Vi har rätt nyligen bytt till automatsäkringar till det mesta i huset och då även en ny huvudbrytare. Allt sitter inne i källaren.
Givetvis är det de tre vi inte bytt till automat som krånglar.

1000015268.webp

Klagar inte. 😎 Tror jag aldrig åker hem?

På jobb och sitter nog i det mest tråkiga möte jag någonsin suttit i. tack gode gud för teams så jag kan lyssna på ena örat och göra annat. Hade vi gjort detta i grupp så hade jag nog somnat...

Måndag funderar på hur jag ska få in träning denna vecka då den blir kort och jag ska på konferens ons-tors samt att mamma och bonuspappan är rejält uchliga i kropparna nu så le stressad över hur jag ska hinna med stallet/hästarna/hundarna mm

Men men det löser sig.

Bara kötta på

Annars en riktigt bra måndagstart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser