Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde göra saker, gör jag dessa saker? Nej. När jag får alldeles för mycket fritid så får jag svårt att motivera mig :banghead:

Chefen har fått fnatt och skickat typ 22 mejl inom loppet av nån minut. Det bara plingar hos mig och kollegan. :rofl:

Var hos tandläkaren imorses och satan i gatan vad jag hatar det. Det är dessutom en totalt skitnödig grej som måste göras om för tror det är 4 de gången och nu kostar det mig 7 000,- :rage: Men sen ska det vara klart (en rotfyllning som gjordes om innan transplantation men som tydligen inte gjordes klar samt så var det en säkerhetsåtgärd tandläkaren ville vara säker :( )

Och nu sitter kollegan och har blivit förkyld. Iom att vi redan jobbat ganska nära är det ingen ide att försöka hålla sig undan.

Hoppas verkligen jag slipper. Vi skulle på konferens imorgon men vi åker inte gemensamt utan tar varsin bil istället

Har jobbat. Hemjobb som tur var. Försov mig igen så startade datorn en halvtimme försent. Jobbade dock in den och även jobbade över en timme då jag kände att jag behöver fylla på min flex. Var lätt injobbad timme då jag gjorde en utbildning i kompetensportalen. Har jobbat på rätt bra i kompetensportalen faktiskt. Ser bättre ut nu.

Spionen ligger fortfarande och sover så gulligt här under min stol så det blir prommis om en stund, vill inte störa snarkande spiondjur! Och ... det är kallt ute. Sitter under filt inne liksom.

Har betat av ett gäng telefonsamtal. Vissa saker löste sig och andra inte :mad:
Har därutöver ätit lunch och duschat inklusive tvättat håret. Nu ska jag lösa melodikrysset.

Har jobbat. Hemjobb som tur var. Försov mig igen så startade datorn en halvtimme försent. Jobbade dock in den och även jobbade över en timme då jag kände att jag behöver fylla på min flex. Var lätt injobbad timme då jag gjorde en utbildning i kompetensportalen. Har jobbat på rätt bra i kompetensportalen faktiskt. Ser bättre ut nu.

Spionen ligger fortfarande och sover så gulligt här under min stol så det blir prommis om en stund, vill inte störa snarkande spiondjur! Och ... det är kallt ute. Sitter under filt inne liksom.
Vad gör rottisen då?

Slutade tidigare idag. Skönt!
Någon hade parkerat så nära min bil att jag inte kunde öppna förardörren. Fick klättra in genom passagerarsidan.

Varit så mycket prat om magsjuka, både på jobbet och förskolan, att jag börjat bli lite inbillningssjuk.

Och idag har de satt upp kameraövervakning i samhället. I vårt lilla samhälle med cirka 900 invånare.

Vad gör rottisen då?
Just nu vilar hon gulligt under stolen :D , men innan hade hon fullt upp att välja mellan leksakerna här. Boll? Hund? Mus? Kon? Repboll? Alla samtidigt? Och att få med mig i leken förstås :D Vissa dagar när jag sitter och jobbar ser man en hel drös med leksaker bredvid min stol, bara hon tagit än den ena och än den andra för att få med mig på ett hörn innan hon tröttnar och går och lägger sig i sängen en stund eller på andra sidan stolen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39