Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade friskvårdstimme imorse. Planen var att träna innan jobbet, men jag mådde verkligen dåligt igår kväll (ont i huvudet och illamående, ont i magen) och det hängde fortfarande i imorse (minus ont i magen). Så gick och lade mig igen istället. Och köpte en energidryck när vi behövde tanka bilen under förmiddagen. Värt det för att klara att jobba idag!

Så himla roligt! Vrooom bara! 🥳 När åker ni?
Ja, verkligen! 🥳
Behöver en liten skjuts ibland.

I slutet på augusti :love:

Åh, vad härligt! Vilken del av Sardinien åker ni till?
Har bara varit där en gång. Men älskade det och åker gärna tillbaks någon gång igen. 😍

Vi flyger ner till södra och hem från nordöstra delen!
Vilket bevisar hur bra det är att bestämma flyg först, mycket lättare att planera när man vet hur man ska åka :rofl:

Jag har tyckt det verkar sååå svårt att välja vart på den gigantiska ön man ska, men nu känns det roligt att luska fram :love:

Sitter och gottar mig åt Dumpens senaste publicering. Ja, jag fattar att de är väldigt problematiska på många sätt... men grottmänniskan i mig skrattar lika hånfullt varje gång någon av männen som ertappas med att grooma barn börjar yla om att hans liv blir förstört om de publicerar det han gjort. Buhuhu, stackars liten.

Ja, verkligen! 🥳
Behöver en liten skjuts ibland.

I slutet på augusti :love:

Vi flyger ner till södra och hem från nordöstra delen!
Vilket bevisar hur bra det är att bestämma flyg först, mycket lättare att planera när man vet hur man ska åka :rofl:

Jag har tyckt det verkar sååå svårt att välja vart på den gigantiska ön man ska, men nu känns det roligt att luska fram :love:
Jag har en bekant från byn jag växte upp i som flyttade till Sardinen. Ser helt fantastiskt ut när hon lägger upp bilder.

Nyttjade friskvårdstimmen och tränade en stund. Skönt att få det gjort innan familjen kommer hem! Hade tänkt gå ut en runda med, men nu försvann solen.. väntar och ser om den kommer tillbaka.

Tog mig ut på promenad, postat paket och hämtat paket. Handlat lite och hämtat sonen i skolan.
Nu bakas det chocolate chip cookies ocd det luktar fantastiskt! :d

Börjar mentalt ställa in mig på återgång till jobb nästa vecka - väldigt kluvna känslor inför det, men såklart jätteskönt för ekonomin och för det faktum att händerna faktiskt nästan fungerar bra nu. 😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Dejtingtråden 39