Har tagit undan torr tvätt, packat till morgondagens jobb, duschat, lagat mat och ätit lunch.
Nu kollar jag på hockey på en skärm och curling på en annan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många pass måste jag jobba för att vara med?Kanske jag kan göra nåt konsultjobb så behöver jag inte gå utbildning
![]()
Ni är många som vill sova i kalla sovrum, men jag förstår inte hur ni kommer upp ur sängen. Har 21 grader hemma och har svårt att komma upp ur sängen pga kallt![]()
Har tagit undan torr tvätt, packat till morgondagens jobb, duschat, lagat mat och ätit lunch.
Vi hade aldrig kunnat bo i samma bostadTänk så olika man kan vara!
Jag har på nedervåningen, öppen planlösning så kök, vardagsrum och hall där, 17,2 grader just nu. I mitt sovrum är det något svalare än så.
Badrummet uppe är nog 18 grader och dotterns sovrum likaså. Badrummet nere är nog ungefär samma som övriga rum.
Jag har min platta bredvid mig på skrivbordet när jag vill se flera på en gång. Tack och lov har jag proton installerat även på den.
Vi hade aldrig kunnat bo i samma bostad![]()
Det är nog inte många som vill bo med mig heller och det är inte heller en fråga om temperaturen här hellerDet är inte så många som står i kö för att bo med mig. Vi kan låtsas att det enbart är en fråga om temperatur
Tur att dottern trivs i svalka!
Det är ett vansinnigt billigt sätt att skapa stor uppslutning och dessutom tenderar alla att bli på bra humör. #chefskneptop10Facket bjöd på fika med bulle. Det dök upp fantastiskt många kolleger för att lyssna. Tänk att vi är så lättmutade.