Jag VILL verkligen inte gå ut igen
. Jag sitter i soffan och hör hur otäckt vinden viner där ute. Men jag måste mata hästarna en sista gång ikväll. Och i natt och imorgon ska det visst snöa... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade på att göra det, men det finns en risk att jag behöver jobba 12-14 timmar dagen innan, med sluttid 21-22 så tror jag får stå över detta val. Kommer inte få ihop det att ta emot förtidsröster heller :/Har anmält/ansökt att vara röstmottagare i valet.
Har anmält/ansökt att vara röstmottagare i valet.
Jag ska i väg och fodra hästar frukost imorgon, det kan bli spännande. Men tänker att får köra försiktigt så går det förhoppningsvis braJag VILL verkligen inte gå ut igen. Jag sitter i soffan och hör hur otäckt vinden viner där ute. Men jag måste mata hästarna en sista gång ikväll. Och i natt och imorgon ska det visst snöa...
![]()
Bara åk!Funderar på att göra en resa själv, som jag tänkte göra med min vän som fått förhinder.
Varför skulle jag inte klara det, egentligen?
Jag får fundera några varv till…
Hoppas du är ledig till helgen i alla fall?Trött och sliten ikväll, tror alla mina år kom i kapp mig!
Äntligem hemma i sängen som jag lämnade kl 06 i morse för att hinna åka till hästarna före kursen på fm. Kort hundpromenad innan vattengympa på lunchen, stress tillbaka till jobbet för medarbetarsamtalet och sedan jobbat em åt sjuk kollega. Ska kolla tre lägenheter och hinna till stallet på morgonen före visningarna. Blir bara korta hundpromenader i morgon med tyvärr. Svinkallt idag och i morgon, jobbar em åt sjuk kollega och skriva prov på dagens kurs.
Känns som jag har en förkylning som lurar och jag har ont i ryggmusklerna, ska kravla mig upp ur sängen och ta ett par Treo och en sömntablett så är jag förhoppningsvis kurant i morgon igen. Tycker jag börjar se lite tärd ut i spegeln så ska undvika sånna i fortsättningen.![]()
Gick på kommunens hemsida och där fanns en länk att fylla iLåter intressant, hur gjorde du?