Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade kört på de svarta, tänker att svart funkar till det mesta. Plus att det känns onödigt att köpa nya, om du inte har ett behov av det.Planerar sonens dop i slutet av mars. Funderar på skor och klänning..
Jag ska ha en hellång gul klänning, den är så pass lång att den släpar i marken om jag inte har skor med hög klack.
Jag har varit en sån som alltid haft kavaj/skjorta och pumps, men efter graviditeten med dottern blev mina fötter så stora att jag inte får ner dem i mina skor längre. Hade massor av pumps.
De enda jag köpt i min nya storlek är svarta.
Kan jag ha dem till den gula klänningen tro eller måste jag köpa ljusa pumps också? Pga jobbyte är det inte aktuellt med pumps mer i det sammanhanget, så använder det bara till något speciellt.
Klänningen är riktigt, riktigt citrongul.. Hjälp![]()
Sedär! Jag ade kunnat tänka mig en macka annars, de ser alltid så goda ut!
Fast jag vill nog handla annat än svenskt i London om jag får tid över för shopping tror jag. Det lär vara mer än svenska priser.Förhoppningsvis tar jag tåget hem så fort jag är klar på ambassaden!
När man häsjar är det halvtorrt innan det hängs upp. Soltorkas och vänds, strängas och häsjas. Annars ruttnar det.Rätt morgonpigg idag. Kollar Alla vi barn i Bullerbyn, som började kl 06:50.
Det var lite lustigt när de slog gräs och hängde på hässjor för det prasslade och var redan hö när de hängde upp det. Hur kan filmarna ha missat en sån sak?![]()