Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars får du möblera om18.2 idag och var för varmt i sovrummet (varmare än köket där termometern hänger). Irriterande är att is sovrummet fungerar verkligen elementet så det är varmare där än i resten av lägenheten. Måste lufta element.
Drömde inatt om att jag var inlagd på psyk och skulle bli lobotomerad. De sa att de hade slut på alternativ som kunde hjälpa mig och att lobotomering var sista utvägen.
Innan jag vaknade blev jag jagad av två kvinnor med en borr.
Vaknade en aning skärrad.
Väldigt vackert foto, tror upplevelsen slår bilden med hästlängder!Det är det verkligen! Och en dröm jag haft länge och får uppfylla nu![]()
Om du inte redan bytt batteri de senaste 3-4 åren så är det en bra förbättring att planera att göra! Och ganska rimlig i pris.Bilen startade på en gång med batteribooster. Har kört nästan en timme sen dess men ska nog sätta på laddare på batteriet när vi kommer hem.
Skönt med en mamma som gillar att bunkra sådana från ikea för i dag behövde jag en.Mitt spontanköp, en toabotste![]()
![]()
![]()
Bilen är bara 4 år gammal.Om du inte redan bytt batteri de senaste 3-4 åren så är det en bra förbättring att planera att göra! Och ganska rimlig i pris.
precis!Bilen är bara 4 år gammal.
Oj, mitt originalbatteri höll i 9 årprecis!
Om det är originalbatteriet så är det kanske dags för ett nytt?