Jaha då förstår jag.Då kommer jag ju vakna typ vid 04 istället ^^
Jag kan somna vid 19 och sova till 6 på morgonen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha då förstår jag.Då kommer jag ju vakna typ vid 04 istället ^^
Åh, jag älskar honung med pepparmint eller eucalyptus! Smaksatt honung överlag!Kan tipsa om Nektarkällarens smaksatta honung med pepparmint. Brukar ta en rågad tesked när jag hostar, och det rensar bra i hela skallen, haha!
Jag bor ju själv, jag brukar förbruka 75 kWh på en månad i hushållsel. Det är verkligen inte där de stora pengarna är.Såg precis en sådan där tramsig lista över vad olika saker kostar vid olika elpriser. Det är INTE duschar, lampor, mikrovågsugnar och tvättmaskiner som kostar så det känns. Det är UPPVÄRMNINGEN...![]()
Alltså jag såg en sida där någon hyrde ut ett semesterställe. Ja, där vill jag bo. Tror det var i Yttre Hebriderna. De hade då en bild på en sådant kreatur. Går de lösa där borta? Eller är de i hagar? Kossorna alltså, inte hyresvärdarna.
Vill du träffa sådana live så bor det ett gäng typ 3km från migAlltså jag såg en sida där någon hyrde ut ett semesterställe. Ja, där vill jag bo. Tror det var i Yttre Hebriderna. De hade då en bild på en sådant kreatur. Går de lösa där borta? Eller är de i hagar? Kossorna alltså, inte hyresvärdarna.
Hälsingar Hippocampus, 4 år gammal.
Vill du träffa sådana live så bor det ett gäng typ 3km från mig
För det mesta i hagar men om man är ute och går på kullarna känns de mer frigående ibland. Det är ju liksom "hagar".Alltså jag såg en sida där någon hyrde ut ett semesterställe. Ja, där vill jag bo. Tror det var i Yttre Hebriderna. De hade då en bild på en sådant kreatur. Går de lösa där borta? Eller är de i hagar? Kossorna alltså, inte hyresvärdarna.
Hälsingar Hippocampus, 4 år gammal.
De är jättesmå och snälla och man kan typ plocka upp dem och krama på dem samtidigt som de är hardcore metal!För det mesta i hagar men om man är ute och går på kullarna känns de mer frigående ibland. Det är ju liksom "hagar".
Men de är ju poppis hemma i Sverige också! Det fanns flera gårdar runtomkring i Västerbotten som hade Highland Cows när jag växte upp.
På tal om hebriderna finns det typ bara En sorts får jag någonsin vill ha och det är Hebridean sheep.
Visa bifogad fil 181152
Jag hade sådana här i närheten också innan. Nu verkar de inte finnas kvar.Vill du träffa sådana live så bor det ett gäng typ 3km från mig
Men wow!!!! Sådana vill jag med ha!För det mesta i hagar men om man är ute och går på kullarna känns de mer frigående ibland. Det är ju liksom "hagar".
Men de är ju poppis hemma i Sverige också! Det fanns flera gårdar runtomkring i Västerbotten som hade Highland Cows när jag växte upp.
På tal om hebriderna finns det typ bara En sorts får jag någonsin vill ha och det är Hebridean sheep.
Visa bifogad fil 181152
Jag suckar mest när Kim börjar springa omkring på kvällen.Blir alltid lite småstressad på kvällen när Räv springer I sitt hjul. Borde också motionera mer.
Borde bli inspirerad av honom istället, nu muttrar jag mest något om att det är tur att en av oss har bra kondition iaf.Jag suckar mest när Kim börjar springa omkring på kvällen.![]()
Jag villhöver en flock genastDe är jättesmå och snälla och man kan typ plocka upp dem och krama på dem samtidigt som de är hardcore metal!Emotional support demons!
![]()
Jag suckar mest när Kim börjar springa omkring på kvällen.![]()
Låter underbart!Megara kör sin nattliga racertur när jag har gått och lagt mig. Springer som en galning med uppspärrade ögon och ibland ekorrsvans. Hon studsar på mig, tv i sovrummet, vässar klor springer lite mer, hoppar upp och ner på täcket och attackerar mina fötter och andra kroppsdelar![]()