Eller inte alls om du vill slippa se Nanne i babydoll natttlinnenDå kan jag utan problem se den en annan dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller inte alls om du vill slippa se Nanne i babydoll natttlinnenDå kan jag utan problem se den en annan dag!
Eller inte alls om du vill slippa se Nanne i babydoll natttlinnen![]()
Polisen är där, allt du kan göra är att själv vara trygg.Några män är hos grannen rakt under mig o skriker att de ska göra hemska saker med han. Jag va nära på o ringa 112 men så kom 3 polisbilar nu
Hjärtat slår som fan.
Han o hans tjej har djur med vet jag… (katt)
TackPolisen är där, allt du kan göra är att själv vara trygg.Usch så hemskt!
Hoppas inga djur kommer till skada.Tack
Blev så jävla rädd men lugnare nu när de är där.
De lär blivit väldigt rädda iaf om de är hemma. Flickvännen är inte hemma.Hoppas inga djur kommer till skada.![]()
Om det är katter brukar de i alla fall hitta ställen att gömma sig.De lär blivit väldigt rädda iaf om de är hemma. Flickvännen är inte hemma.
Hon var nu kvällens behållning!Eller inte alls om du vill slippa se Nanne i babydoll natttlinnen![]()
Fattar inte varför det kommer nu. Har inte gjorts några nya installationer den i somras och då var det inga problem.Ligger ni kanske för nära maxbelastningen för er installation? Har ni elvärme?