Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Höll på bli golvad när jag klev innanför dörren på jobbet. Var tvungen att fråga kollegan varför det luktade så våldsamt mycket och han hade glömt deodoranten tidigare idag. Känns som han har tömt en burk, tur jag varken har anlag för migrän eller astma. :crazy:

Nästan så jag måste öppna ett fönster och försöka vädra om jag ska kunna andas inatt. :yuck:

Borde nog kravla till kojs men fastnade framför musik igen. Klassiskt. Herreminje. Och Interstellar, filmmusiken. Jag borde börja sticka eller något så jag har en ursäkt att bara sitta och lyssna på musik dagarna i ända. Hur ska jag komma i säng nu när öronen är så upptagna och fascinerade av allt sjäsligt ljud de hör?!

IMG_0727.webp

Nog finns det där även om det knappt syns för ögat 😍

Haft en trevlig kväll med kompis, sushi, snacks och mello. Plus en film efteråt som vi halvtittade på. Borde kanske inte lagt mig så sent men jag gick också upp klockan 11:00 i morse så :bag:

Imorgon (eh, ja idag då) ska jag hälsa på häst igen, försök nummer fem i ordningen?
Det låter rättså bra på pappret i alla fall. Vi får se, det är i alla fall en ponny ❤️

Trevlig morgon med -19 grader ute och 14 grader inne :wtf:. Luftvärmempumpen klarar ner till -15, så den gör i princip noll och ingen nytta just nu. Har satt på element i kök och lilla rummet plus att jag eldar.

Ligger ni kanske för nära maxbelastningen för er installation? Har ni elvärme?
Fattar inte varför det kommer nu. Har inte gjorts några nya installationer den i somras och då var det inga problem.
Bergvärmepumpen går på en egen säkring, bilen på en annan.
Halva badrummet var mörkt när vi gick upp, och halva köket. Fattar inte hur de kopplat..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund