Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag stänger INTE av medan jag schamponerar. Det är kallt i vårt badrum (då kan vi ju säga att jag sparar el genom att inte ha elementet på) och jag vill inte förstöra min dusch genom att stänga av vattnet och bli kall mitt i.Det här ska vara uträknat av någon kommunnisse och något bostadsbolag använder det för att räkna ut åtgång av varmvatten som ingår i hyran , utöver det får de betala. Tydligen är 4 minuter lagom tid, man stänger ju av medan man tvålar in sig (jag gör ju också det). Men ja, mina vanliga tar ju lite längre tid än så, duschar på 10 minuter som snabbast inklusive på- och avklädning också. Vanligast är nog en kvart till 20 minuter inklusive det utan att stressa dock. Nu var det 20 minuter i bara duschen. Och med temperaturen på det varmaste!Så jo, lite dåligt samvete har jag, men det är ju inte vardagsmat.
Ja, eller så åker du dit idag och köper din semla och äter den idag. Det finns ju ingen anledning att vänta tills trängseln imorgon.Fruktansvärt sugen på semlor, varit det sedan förra veckan. Men på tisdag är det fettisdagen! Funderar om jag ska mig in till Odengatan och konditoriet som fått utmärkelsen bästa semlan i Stockholm. Iofs kommer det säkert vara kö långt utanför butiken på tisdag.
Oj är det GHS nästa vecka? Jag och släktingar ska ner och röja i lägenheten då.