Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ringde läkaren upp. Tack och lovBörjade klippa ut tyg under tiden och försöker få katten att inte härja runt på det.
Ja hon går ju hur lugnt och fint som helst och så får hon syn på en kotte åt sidan eller längre fram!Ja hon har ju sina tekniker som gör det ännu jobbigare
Rep är roligt att slå i huvudet på folk![]()
Ja, men jag har tydligen gjort ett stort misstagVad?! Inbillar du dig att det är DITT tyg och inte kattens leksak?!
![]()
Ett tips när det gäller vego-produkter generellt (alltså typ färs eller bitar, sånt som inte är kryddat/panerat/liknande) är att de i mitt tycke behöver både mycket fett och extra kryddor för att kunna mäta sig mot kött. Kött i sig har ju både fett och smak, medan vego-produkter är ganska neutrala i jämförelse.
Sen gäller det ju att hitta märke eller produkt som man gillar. Jag själv kommer aldrig kunna äta quorn, det tycker jag är hemskt![]()
Så är det så klart. Men du har väl löst problemet med köttpriserna med att slå ihjäl älgar själv?Tyvärr funkar det inte för alla. Min mage ballar ur totalt av veganska köttsubstitut (quorn funkande inte redan innan jag fick Crohns). Jag kan äta ytterst måttliga mängder baljväxter ibland, that's it.
Sätt en lapp på insidan av ytterdörren? "Kom ihåg "x"!" Så slipper du tjata om kläderna sedan, och sonen blir inte lidande!Allt stod framme, och det sista jag sa på morgonen var "glöm inte overallen". Hjälpte inte.
Jag känner inte att jag kan vänta på att någon polett ska trilla ner, med tanke på sonen.
Det är inte så mycket att jag får fixa saker, som det konstanta påminnandet. "Gör det, glöm inte den, hej och hå".
Ska hämta mina beställda sängkläder innan jobbet![]()
Fast det ska du ju inte behöva? Skaffar man barn får man ta ansvar.Och då är vi tillbaka på att jag får säga till om allt.
Tipsar om denna:Och då är vi tillbaka på att jag får säga till om allt.
Fast då måste jag fortfarande göra en massa saker, som jag inte vill (behöva) göra.Sätt en lapp på insidan av ytterdörren? "Kom ihåg "x"!" Så slipper du tjata om kläderna sedan, och sonen blir inte lidande!
Javisst, men när ansvar inte tas?Fast det ska du ju inte behöva? Skaffar man barn får man ta ansvar.