Samma här så nått skit är det.Nej men jag fick precis problem med att inte kunna läsa kommentarer, så nåt är det nog…
Edit: Nu blev jag utloggad??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här så nått skit är det.Nej men jag fick precis problem med att inte kunna läsa kommentarer, så nåt är det nog…
Samma för mig. Satt och skrev ett meddelande och så loggades jag ut från Messenger.Nej men jag fick precis problem med att inte kunna läsa kommentarer, så nåt är det nog…
Samma här så nått skit är det.![]()
Samma för mig. Satt och skrev ett meddelande och så loggades jag ut från Messenger.
Det löser sig.Stressen
Fick lite stress över en kontakt jag har där som jag inte har någon annanstans, vad beroende man är av vissa appar
Säkert löser det sig snart, men tänk om inte![]()
Det är 27 år sedan jag tog studenten. Firar 25 årig bröllopsdag den 1 juli (men tja, ensam då...), har varit mamma i 24 år och sista föddes för snart 20 år sedan. Om 10 dagar har jag varit farmor i två månader!Nu känner jag mig som en "snorunge" igen haha, nejvars. Nä kör på du bara och lev istället för att överleva som många andra.
Ja enligt aftonbladet mm ligger det nere.Funderar på om Meta/Facebook ligger nere, eller om jag blivit hackad...
Du och jagNU har jag semester i fyra veckor, äntligen! ÄR SÅ trött så det är välbehövligt! I dag har jag bokstavligt talat skitont i kroppen, i hela kroppen, känns som om alla muskler är slut. Jag gick i sandaler på jobbet i dag, sådana "moderna" platta saker, de är inte så värst fotvänliga/kroppvänliga har jag insett nuHur kan folk ränna runt med sådana på fötterna hela somrarna?
Alvedon, Diklofenak och Paraflex och en mugg varm te tänkte jag förse mig med nu.
Jag har jobbat, hundarna har varit ute och väntan på paket startar om på nytt.
Ja precis!Du och jag![]()
![]()
Jag fick 92 krFått mitt elstöd idag, hela 45:-. De lades på en läsk på en uteservering![]()
Japp, jag förstår precis vad du snackar om. Stoppa världen för jag vill kliva av här, typ.Ni vet när man bara träffar mitt i prick i en sinnesstämning när en musiklåt börjar och man vill lyssna på låten om och om igen för att hålla sig kvar där... Där är jag nu![]()
Och där fick jag evakueringsavtalet och min tillfälliga lägenhet. Flytt i augusti![]()
Jag fick 92 krJag köpte glass och kaka för pengarna
![]()
Fejjan har haft problem länge av och till, skriver man ett svar till någon ser det ut som att programmet dött efter 3 ord trots att man fortsätter skriva och sen tar det upp till en halvtimme innan det går att skicka meddelandet.Nej men jag fick precis problem med att inte kunna läsa kommentarer, så nåt är det nog…
Samma för mig. Satt och skrev ett meddelande och så loggades jag ut från Messenger.
Jag fick 220 spänn och vet inte hur jag ska lyckas bränna dom pengarna, jag får väl köpa en Jaguar eller nån amerikanare, eller kanske en stor herrgård och fylla stallet med arabhästar. Problem, bara problem när man fått så mycket pengar.Jag fick 92 krJag köpte glass och kaka för pengarna
![]()