Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har faktiskt också klämt igång värmen en stund, mest för att det är så himla rått. Igår natt var vi nere i sex grader men då var det i alla fall relativt torrt, ikväll går det genom märg och ben.

Behöver gå och lägga mig men vill inte. Sista dagen innan semester i morgon. Ser verkligen fram emot det!

Ska tälta, panta, gå till återvinningen och eventuellt möblera om så mitt sovrum är i riktiga sovrummet och kontoret i klädkammaren. Men det är två dörrar och två fönster i det riktiga sovrummet så får tänka till.

Brukar gå upp vanlig tid när jag jobbar hemifrån och ta en promenad blandat med jogg i en timme, sen yoga och städa en stund innan jag fixar frukost.
Helt sjukt vad man hinner med när man inte pendlar.

I dag gör jag tvärt om. Klämde till med liiite mer sömn. Ligger nu och latar mig en stund i sängen. Ska snart gå upp då för en kort yoga.

God morgon världen, morgonpromenad med mannen på väg till jobbet.

Hade ett sånt fint övningskörningspass med dottern igår. Så fantastiskt att se henne lyckas och glädjas. För ett år sen var hon hemmasittare och ville inte göra nått. Nu är det övningskörning och sommarjobb tre veckor som hägrar♥️

Förbereder mig för dagens två tråk-uppgifter: ta bild till körkortet och synundersökning. Tur att båda sakerna sker sällan för det går under samma tråk-kategori som att deklarera och att boka tid till vc/frisör...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund