Jag är på dåligt humör i dag. En av anledningarna är att jag tappar hår. Använder schampo och balsam mot det och tror att det hjälper, men vad tusan jag vill ha tillbaka mitt tjocka hår tack! Insåg också nu att det egentligen är på hela kroppen jag börjar bli tunn, utom i ansiktet, och jag har bara tyckt det var bra, men det måste ha ett samband kanske. Jag fick klippa lite i mitt hår i dag för att jämna till det och försöka få det "snyggt", så nu är det kortare igen. Jag vill ha långt hår ju! Som referens, när jag dragit ihop håret i en snodd nu så är tofsen där lika tjock som ett av mina fingrar, eller inte ens det egentligen.... Ett år gammal bild, där har jag till och med lite mer hår än i dag.
Och jag är lite trött på tjat faktiskt. Människor som är påstridiga och jobbiga och inte tar vare sig ett direkt nej (ordet) eller de första hintarna jag gör.
Så jag har sovit gott och vaknar till en kylig första semesterdag på dåligt humör. Hundarna har varit ute och det var ju ändå trevligt och röra oss kände jag.
Funderar även på att klippa lite under spionens tassar, han har tjockt med päls där och glider lite med tassarna nu när han fäller och inte har helt släppt allt under fossingarna. OCH har fotsvett, vilket är ovanligt för honom annars. Lilla spiondjuret ju! Synd jag inte har en fottrimmar jag sett "Girl With The Dogs" ha, hade suttit perfekt
Och så ska jag äta så humöret blir bättre och börja planering för omöblering! Detta blir bra ändå!