Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är likadan men äta måste man innan man sover, annars kommer du verkligen inte må bra i morgon :heart
Jag har haft oregelbundna tider hela mitt arbetsliv så jag har inga regelbundna sov- eller måltidstider, det brukar bli lite som det slumpar sig beroende på hur jag jobbar eller i mitt fall, inte sover. Nu hoppas jag dock på en god natts sömn och har både ställt mobilen så den inte släpper fram samtal och stängt av ljudet för säkerhets skull om mamma får för sig att ringa innan jag vaknar. Hennes samtal släpps igenom.

I morgon ska jag packa upp det jag burit in i köket, diska och ställa in i skåpen och sen titta igenom de andra lådorna om det regnar. Regnar det inte blir det röjsågen och leta efter skon, tända grillen och äta lite varm mat. Tömma det som är kvar i släpet väntar jag nog en dag med, tror kroppen behöver vila lite.

Det ord hundarna hört mest idag är nej, nej, nej och matte sa nej. :bag:

Det är så mycket jag ska göra här hemma under semestern tänkte jag. I dag har jag inte ens börjat. Förtjänar en slappedag, men behöver ta i tu med det här att skjuta fram saker och att sakna energi. Det blir inget gjort om det inte blir gjort så att säga. Får skriva en att göra lista så det kommer från tanke till handkraft.

Nu The Walking Dead eller kanske Fear The Walking Dead innan sängen. Förresten tror jag att jag såg något om Clarksons farm så kanske det!

På tal om någonting helt annat blev jag förvånad över att vi har "influencers" som gäster på hotellet i helgen. De betalar ingenting, får gratis välkomstdrink, uppgraderat rum, två valfria spabehandlingar mm. mm... Jaha tänkte jag, det är väl inte så märkvärdigt - tills någon talade om för mig att de bara har 21 000 följare (var någonstans de postar vet jag inte). Jag trodde det skulle vara minst några hundra tusen för att få livet serverat på det viset? 😅

Det är så mycket jag ska göra här hemma under semestern tänkte jag. I dag har jag inte ens börjat. Förtjänar en slappedag, men behöver ta i tu med det här att skjuta fram saker och att sakna energi. Det blir inget gjort om det inte blir gjort så att säga. Får skriva en att göra lista så det kommer från tanke till handkraft.

Nu The Walking Dead eller kanske Fear The Walking Dead innan sängen. Förresten tror jag att jag såg något om Clarksons farm så kanske det!
Clarksons farm är bra! Ny säsong nu på prime:up:

Försöker desperat hitta något klädesplagg på en hemsida att tycka om, men misslyckas. Kruxet är att jag fick en klänning i födelsedagspresent. "Jag vet inte om du gillar den, men se det som ett presentkort!" sa personen som gav mig den, och gav mig även kvittot för att kunna byta. Och tur är väl det. För vi kan väl snällt sagt säga att klänningen inte är min stil. Nu hittar jag dock ingenting på hemsidan som lockar. Eller jo, jag hittade lite som såg ok ut, men det var såklart slut i lager i fysiska butiker inom rimligt avstånd. Jakten fortsätter... Hittar jag inget innan bytesrätten går ut så får jag väl sälja klänningen istället. Tänker inte ha ett plagg här hemma som inte används. Det är bara onödigt. Och så känner jag mig om möjligt ännu mer otacksam om det inte används alls jämfört med om jag åtminstone byter till något som passar mig.

Försöker desperat hitta något klädesplagg på en hemsida att tycka om, men misslyckas. Kruxet är att jag fick en klänning i födelsedagspresent. "Jag vet inte om du gillar den, men se det som ett presentkort!" sa personen som gav mig den, och gav mig även kvittot för att kunna byta. Och tur är väl det. För vi kan väl snällt sagt säga att klänningen inte är min stil. Nu hittar jag dock ingenting på hemsidan som lockar. Eller jo, jag hittade lite som såg ok ut, men det var såklart slut i lager i fysiska butiker inom rimligt avstånd. Jakten fortsätter... Hittar jag inget innan bytesrätten går ut så får jag väl sälja klänningen istället. Tänker inte ha ett plagg här hemma som inte används. Det är bara onödigt. Och så känner jag mig om möjligt ännu mer otacksam om det inte används alls jämfört med om jag åtminstone byter till något som passar mig.
Kan du inte returnera klänningen och köpa något någon annanstans?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund