Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Länge tänkt gå med i en kör då jag hört att det ska vara så bra för välmående och psykisk ohälsa.
Men jag kan inte sjunga så bra.

Men igår hittade jag en kör via medborgarskolan som verkade vara opretentiös. Så jag frågade pappa, som heller inte kan sjunga så bra, om han ville gå han också.
Så nu är vi båda anmälda till en kör med start i september. Redan nervös! 😅

Länge tänkt gå med i en kör då jag hört att det ska vara så bra för välmående och psykisk ohälsa.
Men jag kan inte sjunga så bra.

Men igår hittade jag en kör via medborgarskolan som verkade vara opretentiös. Så jag frågade pappa, som heller inte kan sjunga så bra, om han ville gå han också.
Så nu är vi båda anmälda till en kör med start i september. Redan nervös! 😅
Vad kul :) . Jag gillar också att sjunga och skulle gärna vara med i en kör.

Nu mullrar det ordentligt. Jag behöver verkligen gå och hämta paket innan det börjar ösa ner, hmm.

Systemet har totalt laggat ut. Idag testats tålamodet hos alla :rofl:

Lägga order slå in art.nr -enter - vänta... vänta... vänta... TJOHO! ange antal -enter - vänta... vänta....

Woho Ny rad :rofl:

Kollegan hade 2 a4 sidor att lägga in....

Hur många tror ni lägger av för idag sista jobbdagen innan semestern? :D

Väldigt dramatiskt väder här idag. Det blåser - det regnar - solen kommer fram - det blåser - det regnar - osv, osv, osv... 🤪 Prognoserna visar lite olika. Enligt klart.se ska det kunna åska i eftermiddag. Vi får väl se. Hoppas inte!

Har du paket att hämta varje dag... :D ???

Just nu känns det så :D Amazon är hopplösa eftersom de skickar saker i tre, fyra olika paket. Det här innehåller fodral och skärmskydd till min nya mobil. Samt en liten kakform, just som jag beslutat mig för att inte baka en jordgubbstårta. Men kommer säkert till användning vid något senare datum. Sedan hjälper det ju inte att jag måste gå och hämta ut mediciner från apotea eftersom en av dem lämnar de inte vid dörren. Plus då att jag köpte lite nya sommarkläder eftersom de flesta är 10-15 år gamla.

Har skrivit klart och skickat rapporten om mögelkaoset. Jag hoppas jag inte var för långrandig och detaljerad, jag gick ju aningen bananas :angel: Men mikrobiologi är ju så kul :arghh: Hoppas de uppskattar mina försök att förklara hur saker fungerar.
Den blev först 25 sidor men nu är den 18 så det är i alla fall något. Det finns bilder! Alla gillar bilder eller hur?

Har även gjort en utredning och skickat iväg.

Nu är jobbmotivationen borta, så det blir väl att ta tag i lite mail tills jag ruttnar ur på jobb och rymmer härifrån.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39