Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säckpipor, det är tur dom inte luktar som dom låter. Citerat från Stefan och Kristers Full fräs.Det blev en betydligt längre promenad än planerat, men det var superhärligt! Vi gick hela vägen upp till toppen på närmsta skogskullen. Där finns en helt ljuvlig äng, varvid vår idyll krackelerade något på grund av skräp som lämnats kvar vid eldstaden.. men jag tog med mig det mesta så vi gjorde väl lite nytta också.
Typiskt nog var det något slags galej nere i byn där de spelade säckpipor och Kim råkar tycka illa om dem, så det blev till att stanna för att blänga i parti och minut tills de slutade.![]()
Främlingen.Försöker välja vilken bok jag ska läsa härnäst – 'Främlingen' (1942), 'Fallet' (1956), eller essäsamlingarna 'Bröllop/'Sommar' (1938/1954). Alla av Camus.![]()
Det blev en betydligt längre promenad än planerat, men det var superhärligt! Vi gick hela vägen upp till toppen på närmsta skogskullen. Där finns en helt ljuvlig äng, varvid vår idyll krackelerade något på grund av skräp som lämnats kvar vid eldstaden.. men jag tog med mig det mesta så vi gjorde väl lite nytta också.
Typiskt nog var det något slags galej nere i byn där de spelade säckpipor och Kim råkar tycka illa om dem, så det blev till att stanna för att blänga i parti och minut tills de slutade.![]()
Ja, det är verkligen GULD värtJag och kisse hsr sovit riktigt bra inatt... vi ÄLSKAR min AC![]()
Det är nog just därför. Katter som inte bor i Skottland behöver sällan ha en åsikt kan jag tänka mig.En skotsk katt som inte gillar säckpipor?!![]()
![]()