Tittar ut över kaoset
Gamla hv ska gå och kolla vad som är kvar
Så hoppas jag att firman löser det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har alltså flyttfirman struntat i att ta med allt från lgh?Tittar ut över kaoset
Vad heter spindlars fötter förresten? Tassar?Det var bara ett "ojoj" innan jag kunde konstatera att det inte var ett husdjur på rymmen.Jag fick mest lite panik på grund av att spindel/tarantellkombon inte rekommenderas på fri fot.
![]()
Bra tips! Tack!Kan du göra som en tidslinje? Och bara skriva någon händelse på den där de infaller? Så kan du kanske utveckla valda saker sen?
Det är ett jättebra tips. Om man fastnar på tidslinjen kan man skriva ner saker helt random på ett papper bara för att få dit dom. Sen skriver man om dom i en tidslinje efteråt. Om man fastnar på vägen.Bra tips! Tack!
Det är bara så rörigt i huvudet och svårt att få i pennan och på papper och sätta ord på.
JappHar alltså flyttfirman struntat i att ta med allt från lgh?
Fyfan alltså. Det är ju riktigt illaJapp
De skyllde på att det inte fick plats
När de kom var halva bilen full bara
Insåg igår att ena katträdet inte är med och inte mina kuddar, sonens grejer, mitt täcke mm
Låter som min flyttfirma, fast de kom med förliten lastbil och ville sen ha mer betalt för att köra resten.Japp
Insåg igår att ena katträdet inte är med och inte mina kuddar, sonens grejer, mitt täcke mm
Jag har vänner som inte har samma värderingar eller samma politiska färg som mig så det diskuterar vi aldrig, vi har samma intressen, det är om det vi pratar. Alla är vi idioter, var och en på sitt sätt och ingen är undantagen,,,, ja förutom mig då.Har insett att jag inte orkar med en person i min närhet eftersom vi på för många punkter har för olika grundvärderingar, och personen numera inte heller lyssnar på mina argument. Så, det lär inte bli allt för mycket kontakt framöver och jag känner mig lite ensam. Det känns också fånigt att känna sig ensam, för jag har(!) vänner att umgås med och prata med om allt mellan himmel och jord. Jättefina vänner verkligen. Men det är ändå lite tufft att förlora en, även om det från min sida blir självvalt.
"Inte plats", kompetensbrist skulle jag vilja säga för jag har själv kört flyttar i hästlastbilen åt kompisar och det går att fylla den med ett helt bohag samt förråd och ändå ha plats kvar. Jag skulle vilja säga att dom sket helt enkelt i att packa in det sista.Japp
Jag får se om det finns tid och ork för det. Jag fick det och tänkte testa bara.Aldrig sett sådana blå och solgula trollsländor. Skulle testat färga de mer verklighetstrogna
Oh ja"Inte plats", kompetensbrist skulle jag vilja säga för jag har själv kört flyttar i hästlastbilen åt kompisar och det går att fylla den med ett helt bohag samt förråd och ändå ha plats kvar. Jag skulle vilja säga att dom sket helt enkelt i att packa in det sista.