Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick visa leg på systemet.
Ja, du blev med beröm godkänd sa kassörskan. Tror jag det, 37 år gammal![]()
Folk som ser min gamla Pv från 1961 tittar, pekar,,,, och krockar.Idag hade jag ärende genom samhället på vägen till stallet och fick se en gammal Ford från 1921, 105 år gammal alltså, wow så häftigt att se! Ägarna var tidstypiskt klädda och tyckte det var kul att jag var nyfiken på den. De själva ville se kanalbåtarna och så fick jag frågan om jag har ICA-butiken då jag kunde en del om båtarna?!? Haha nääää, men varit boende i området i snart 40 år ju (vad gammalt det lät eller
). Alltid lika härligt att se kanalbåtarna mötas (idag Wilhelm tham och Juno) och tuta
.
Grejat hemma, trotsat blåsten och promenixat med pållan (och hagkompisen) som aktiv vilodag (longerade i alla gångarter igår) och tog ju av flughuvan igår pga regn så idag var ju ögonen lite svullna, stackars lilla pållan.
När sambon kom hem for vi till stan; hämta
upp matvaror på CG och in ett litet varv
innan middag på Leons; första gången sen de öppnade på nya stället.
Nänä stenen krockade med bilen..Folk som ser min gamla Pv från 1961 tittar, pekar,,,, och krockar.En gammal gubbe blev så till sig att han fortsatte svänga och körde rätt upp i rabatten vid matbutiken och krockade med en stor sten.
![]()
Åhåå hoppas på rapport i vintråden senChampagneköp är påbörjat! Nu är vi på väg till nästa odlare!
Folk som ser min gamla Pv från 1961 tittar, pekar,,,, och krockar.En gammal gubbe blev så till sig att han fortsatte svänga och körde rätt upp i rabatten vid matbutiken och krockade med en stor sten.
![]()
Vad blev det för jobb?Fått intro brev från jobbet
Nästa fredag kör vi igång![]()
Jag ska försöka sammanfatta när vi kommer hem sen!Åhåå hoppas på rapport i vintråden sen![]()
Lärare på lågtstadietVad blev det för jobb?![]()