Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss yttrade jag klagomål över att den inneboende stekte sin mat väl hårt. Brandvarnaren höll med mig för några sekunder senare började den tjuta. :grin:
Är det inte bättre han köper en påse kol om han nu gillar mat som ryker :idea: istället för att tillverka kolen i ditt kök.:mad:

Fick tid hos läkaren i morgon kl 9.15. :banana:Så jag fick ringa chefen om att flytta min lediga dag från kursen (ledig fredag eftersom jag går en heltid kurs på ons) till i morgon i stället för fredag. Det gick iaf. Så är jag ledig tis. Kurs ons. Jobba tor och fre.
Min BS kommer i morgon. Men vet ej vad jag ska hitta på med hen?:confused:

Seger! Hade bestämt att jag skulle ut och springa min 2.5km runda efter stallet ikväll. Har hela dagen dragit mig lite för det, det är ju så satans råkallt ute. :wtf:

Men, jag kom hem, drog på mig träningskläder och bara gjorde det. :banana:

Nu väntar duschen.

Lyssnar på musik och har fastnat i soffan. Har plockat undan den rena tvätten sen i onsdags när jag tvättade, men mer än så ha rjag inte fått gjort :cautious:

Jag har fått nån form av matförgiftning, jäkla tonfisk :rage:

Någon som har bra tips på hur man blir av med illamåendet?

Hade noll motivation till träning idag, var allmänt less på J som är som en omogen 12 åring snarare än en 30 åring :meh: Men tog mig till gymmet alla fall och körde en halvtimme på löpbandet alla fall. :up: Vågen ändrar sig dock inte ett förbannade dugg :cautious:

Har petat in tygerna jag sorterade igår i skåpet. Bara företagets tyger kvar på utsidan... Typ 30 meter eller nått :meh: Någon köper alldeles för mycket tyg... In å köp mössor för tusan så jag blir av med lite! :p :rofl: Får nog upp på vinden och hämta ner en till trådbacksställning, och ställa i sovrummet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 60 61 62
Svar
1 220
· Visningar
44 763
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 204
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V