Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på Gloria Estefan, dricker cava och har nu SEMESTER!!!
Vet dock inte riktigt vem som är mest taggad över denna resa. Chefen har gått runt och tjatat om att "fyfan detta kommer ju bli total KAOS och hen måste få uppdateringar så att hen kan gotta sig i detta urartade event". Vem tror dom att jag är? :cautious:
( :angel: )

Har inte hängt med alls i tråden. Känner mest :wtf::banghead: över C-uppsatsen eftersom det är så mycket dokument hit och dit.

Men annars är jag bara irriterad över att det snöar igen :cautious::down:

En Legacy 08. Vi har en 96a som det växer mossa på. Sambon hade ju redan bestämt sig så den flyttar hit till veckan. Nu ska han bara motivera varför vi behövde den :cautious::meh:
Behövs mer motivering än att det växer mossa på -96an? :p Hade inte min Subaru dragit så mycket bensin så hade jag nog inte gjort mig av med den (nu försöker jag övertala mig att byta).

Väldigt mycket blötsnö och blåst i söder. Men ponnyn är världens bästa så det var trevligt ändå.
Nu ska jag byta från stallkläder till träningskläder. Kör till stan om typ 20 minuter.
Jag är ensam tjej på innebandyn. Hur mycket stryk tror ni jag kommer få?

Vilket dag! Vet inte om det är min förkylning som gör mig matt eller om det faktiskt var en psykiskt krävande dag. Eventuellt både och! Blir så illa berörd av vissa elever som är så elaka på ett så slugt sätt!:(

Behövs mer motivering än att det växer mossa på -96an? :p Hade inte min Subaru dragit så mycket bensin så hade jag nog inte gjort mig av med den (nu försöker jag övertala mig att byta).

Tja det är inte den enda bilen vi har. Har en Skoda Superb uttagen 2013 och en Passat 4-motion 01 som är påställda. Sedan har jag en Golf Variant 98 som är körklar och en Discovery 98 som behöver nya bussningar.

Subarun har liksom ingen given plats ;)

Väldigt mycket blötsnö och blåst i söder. Men ponnyn är världens bästa så det var trevligt ändå.
Nu ska jag byta från stallkläder till träningskläder. Kör till stan om typ 20 minuter.
Jag är ensam tjej på innebandyn. Hur mycket stryk tror ni jag kommer få?

:nailbiting: :nailbiting:

Jag menar alltså inte stryk som i förlust utan som i blåmärken :rofl:

Jag förstod det :p :D

Var hos bm i morse och har ff lågt blodtryck
Har haft det i många år nu och det ställer till det.
Ska nog ring vc för en tid där med.
Nu är iaf cellprov avklarat för denna gång.
Förnyade recept på piller med.

Ridit min häst en stund; vilat så gott som en månad, lite snö och så blåst = laddad häst :p. Smaskade i sig det fyllda äpplet med god aptit :D:d

Hemma från mormor. Blev ovanligt långt besök, nästan 2.5 timme. Fick med mig en burk äppelmos så ska nog baka gifflar imorgon :) Nu ska jag göra ett rejält ryck med städningen här hemma, ser ut som ett bombnedslag och mamma plus brorsan kommet imorgon för att vi ska äta tacos här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 60 61 62
Svar
1 220
· Visningar
44 767
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 206
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V