Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör det! Alltså det låter kanske lite löjligt, men gråt. Gråt massor! Slå på något, skrik.. Ja vad som nu känns som att det behövs. Tro mig, ibland är det bra att "förlora kontrollen" och släppa ut allt för att kunna börja om :)
Jo, jag vet. Men det ska till en hel del innan det händer, för inte lär det hända med vilje. Jag är vältränad i konsten att bita ihop.

Helt slut efter ett kundbesök där entreprenören kastar över allt på mig. Helt färdig. Skulle ta 20-40 min tog nästan 3h...

Jag orkar inte. vill bara hem och sova.

Sitter och försöker få hjärnan att fatta att jag borde resa mig och duscha men motivationen är under 0 och soffan för skön.
Ska till sjukhuset (inte för min egen del för en gångs skull) utan ska vara pepp och stöd åt en kompis så en sväng i duschen kan ju vara en bra tanke men gott om tid så varför vara ute i god tid?
Verkar ju onödigt :angel:

Måste flika in en bild på kattfröken också, tror inte att hon synts till i tråden innan. Hon är den av mina katter som har knepigast humör (stämmer det där med honor på katter också? ;) ), men vi vet precis var vi har varandra och då är det en supermysig goskatt.
20590133_1238765802900928_1471972471585374208_n.jpg

@hallonsaft vad bra att du dök upp för jag har funderat på en grej. Är du fortfarande på resande fot? Hur långt har jag till dig bilvägen i så fall?

Det är jag men totalt fullbokad in i sista minuten tills jag åker tidigt imorgon bitti.
Saker har snurrat till sig så vi får satsa på att ses omkring jul/nyår (?!?)
för jag lär ju inte ha börjat arbeta då misstänker jag så blir nog någon vecka då med.
Avstånd? Mellan tummen och tån (jag och geografi :D)
Eniro säger ca 6,5 mil i avstånd.

Måste flika in en bild på kattfröken också, tror inte att hon synts till i tråden innan. Hon är den av mina katter som har knepigast humör (stämmer det där med honor på katter också? ;) ), men vi vet precis var vi har varandra och då är det en supermysig goskatt.
20590133_1238765802900928_1471972471585374208_n.jpg
Det lilla jag träffat damen så kan jag ju enkelt säga att hon inte blev så impad av mig men jag av henne :love:
Alla dina är så härliga och så olika:angel:

Eftersom Kakan fick viktigare saker att göra än att gosa så kan jag hänga här igen ;)

Det är jag men totalt fullbokad in i sista minuten tills jag åker tidigt imorgon bitti.
Saker har snurrat till sig så vi får satsa på att ses omkring jul/nyår (?!?)
för jag lär ju inte ha börjat arbeta då misstänker jag så blir nog någon vecka då med.
Avstånd? Mellan tummen och tån (jag och geografi :D)
Eniro säger ca 6,5 mil i avstånd.
Ja så snart blir det svårt att hinna :p . Jag är ju tämligen stationär så det är bara att hojta till när du är någonstans i krokarna!

Det lilla jag träffat damen så kan jag ju enkelt säga att hon inte blev så impad av mig men jag av henne :love:
Alla dina är så härliga och så olika:angel:
Haha ja det är verkligen tre ytterligheter, och alla som kommer hit väljer olika favoriter :D

@cili hade jag inte varit klantig och lagt mig sjuk hade det blivit lite lättare att använda tiden och vara social men med feber och tvärförkyld och gränsen till lunginflammation så vart det lite tokigt en sväng :arghh:
Men det går fler tåg (uppåt)
Och du vet var jag bor om du är neråt, alltid välkommen :love:

:nailbiting::nailbiting: Huuuuu! Jag har behövt gå till tandläkaren i en evighet,vilket tyvärr syns i min mun och känns, men inte hittat någon som passar mig som är skiträdd för sprutor (ångest och kan lätt tänka mig att slå ihjäl någon som hotar mig med en spruta)
Nu har jag nog hittat rätt och första tiden är på tisdag :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
30 925
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 986
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 177
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 501