Sitter på jobbet och det är bara jag i hela huset, så himla skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag vet. Men det ska till en hel del innan det händer, för inte lär det hända med vilje. Jag är vältränad i konsten att bita ihop.Gör det! Alltså det låter kanske lite löjligt, men gråt. Gråt massor! Slå på något, skrik.. Ja vad som nu känns som att det behövs. Tro mig, ibland är det bra att "förlora kontrollen" och släppa ut allt för att kunna börja om![]()
Lite skillnad typHelt slut efter ett kundbesök där entreprenören kastar över allt på mig. Helt färdig. Skulle ta 20-40 min tog nästan 3h...
Jag orkar inte. vill bara hem och sova.
@hallonsaft vad bra att du dök upp för jag har funderat på en grej. Är du fortfarande på resande fot? Hur långt har jag till dig bilvägen i så fall?
Det lilla jag träffat damen så kan jag ju enkelt säga att hon inte blev så impad av mig men jag av henneMåste flika in en bild på kattfröken också, tror inte att hon synts till i tråden innan. Hon är den av mina katter som har knepigast humör (stämmer det där med honor på katter också?), men vi vet precis var vi har varandra och då är det en supermysig goskatt.
![]()
Ja så snart blir det svårt att hinnaDet är jag men totalt fullbokad in i sista minuten tills jag åker tidigt imorgon bitti.
Saker har snurrat till sig så vi får satsa på att ses omkring jul/nyår (?!?)
för jag lär ju inte ha börjat arbeta då misstänker jag så blir nog någon vecka då med.
Avstånd? Mellan tummen och tån (jag och geografi)
Eniro säger ca 6,5 mil i avstånd.
Haha ja det är verkligen tre ytterligheter, och alla som kommer hit väljer olika favoriterDet lilla jag träffat damen så kan jag ju enkelt säga att hon inte blev så impad av mig men jag av henne
Alla dina är så härliga och så olika![]()
Amen på det!Hatar flugor![]()