Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhhh, jippie,någon mer än jag som är vaken ,dock ringer ingen klocka här, eller jo hosta till du kräks klockan ringer lite då o då.Helt värdelöst, jag har fortfarande inte lyckats somna och klockan ringer om tre timmar.![]()
Det där lät inget vidare!Åhhhh, jippie,någon mer än jag som är vaken ,dock ringer ingen klocka här, eller jo hosta till du kräks klockan ringer lite då o då.
Nej det låter illa som fanDet där lät inget vidare!
Varför så tidigt?En timmes sömndax att gå upp.
Ska vara på vc när dom öppnar och innan dess vill pållarna ha mat eftersom jag inte vet hur lång tid det tar där.Varför så tidigt?
Själv är jag strax på jobbet.
Kallt och ruggigt är det
Mina försvann ca 00:20 nu natten mellan torsdag och fredag. Har inte kollat om de är tillbaka eller inte. Har Comhem via vår hyresvärd.Och nu vet jag varför kanalerna är kvar,det är 00 idag som det slocknar,bra då hinner jag se street outlaws
Jag ocksåLyssnar på Peder på P3![]()
Min fråga kom medJag också![]()
Visst fan är det hemskt? Man är mer rädd för försäkringskassan än för att vara sjuk.Har läkartid om några timmar. Är så jäkla rädd att han ska säga att allt är bra och att det är normalt att må såhär. Men är samtidigt rädd att han ska säga att jag ÄR sjuk, för jag är skiträdd för att försäkringskassan ska strula om jag blir sjukskriven. Vafan hade jag inte bara kunnat få vakna idag och allt var peachy![]()
Ja, det är förjävligt rent ut sagt. Jag tror själv att jag skulle behöva vara hemma ett tag men jag vet ärligt talat inte om jag törs prova. Och samtidigt har man sett så många bita ihop och köra på och smälla rakt in i väggen, och det är ju inte heller ett rimligt alternativ. Fan för psykisk ohälsa alltsåVisst fan är det hemskt? Man är mer rädd för försäkringskassan än för att vara sjuk.