Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu blir det baske mig att sova om jag så ska kidnappa JB :banghead: för om ca 1 timme (eller när som från nu typ :nailbiting:) börjar ju byggarna dåna loss och starta dagen.

Har läkartid om några timmar. Är så jäkla rädd att han ska säga att allt är bra och att det är normalt att må såhär. Men är samtidigt rädd att han ska säga att jag ÄR sjuk, för jag är skiträdd för att försäkringskassan ska strula om jag blir sjukskriven. Vafan hade jag inte bara kunnat få vakna idag och allt var peachy :cautious:

Har skickat dom stora barnen till skolan. Tänkte försöka få liv i min man :p så kanske vi kan ta tag i dagen :)

Då så. Jag är på huvudkontoret igen. Och så var jag två minuter sen ut genom tullarna. Jag som hade tänkt komma undan den dyraste avgiften.

Har läkartid om några timmar. Är så jäkla rädd att han ska säga att allt är bra och att det är normalt att må såhär. Men är samtidigt rädd att han ska säga att jag ÄR sjuk, för jag är skiträdd för att försäkringskassan ska strula om jag blir sjukskriven. Vafan hade jag inte bara kunnat få vakna idag och allt var peachy :cautious:
Visst fan är det hemskt? Man är mer rädd för försäkringskassan än för att vara sjuk.

Visst fan är det hemskt? Man är mer rädd för försäkringskassan än för att vara sjuk.
Ja, det är förjävligt rent ut sagt. Jag tror själv att jag skulle behöva vara hemma ett tag men jag vet ärligt talat inte om jag törs prova. Och samtidigt har man sett så många bita ihop och köra på och smälla rakt in i väggen, och det är ju inte heller ett rimligt alternativ. Fan för psykisk ohälsa alltså :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 60 61 62
Svar
1 235
· Visningar
43 087
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 021
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 548