Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle placera sittringen jag fick hos arbetsterapeuten på kontorsstolen vid stationära datorn. Då har en kattjävel hunnit med att kissa på den. Har sköljt av och dränkt den i ytdesinfektion, så jag hoppas innerligt att det ska räcka till. Men annars, vad gör man då? Ringer och säger "jag behöver en ny, katten kissade på den första"? (låter lite som "hunden åt upp min läxa" ;) )

Arbetsledaren ringer och frågar om nyckeln till skurmaskinen, självklart hade jag fått med den hem :banghead: Det ska finnas en extra på kontoret så hoppas dom hittar den.
Vaknade 04.55 och kunde inte somna om förrän närmare sex :meh: Vet inte om jag ska försöka sova lite till eller gå upp..

Idag har jag bästa sällskapet med på jobbet! Jag är hundvakt åt bror min och har med mig hunden på jobbet.

Satan vad jag längtar efter min egna hund nu. Känner att jag mår så mycket bättre med hund omkring mig.

Jag har tingat en valp men de har inte pluppat ut än. Trodde de skulle göra det för 2 vckor sen men missförstod uppfödaren.

Ja, det är förjävligt rent ut sagt. Jag tror själv att jag skulle behöva vara hemma ett tag men jag vet ärligt talat inte om jag törs prova. Och samtidigt har man sett så många bita ihop och köra på och smälla rakt in i väggen, och det är ju inte heller ett rimligt alternativ. Fan för psykisk ohälsa alltså :arghh:
Det är många som driver sig själva in i sjukdom och det är illa nog. Sen att samhället hejar på är ännu värre. Att ta en paus när det känns som om det är på väg att gå åt helvete verkar i det närmaste kriminaliserat, även om det är det mest lönsamma alternativet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 60 61 62
Svar
1 235
· Visningar
43 087
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 021
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 548