Vilken var det?Min fråga kom med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken var det?Min fråga kom med![]()
Den om han grämer sig över nedslaget sista rundan.Vilken var det?![]()
Det är många som driver sig själva in i sjukdom och det är illa nog. Sen att samhället hejar på är ännu värre. Att ta en paus när det känns som om det är på väg att gå åt helvete verkar i det närmaste kriminaliserat, även om det är det mest lönsamma alternativet.Ja, det är förjävligt rent ut sagt. Jag tror själv att jag skulle behöva vara hemma ett tag men jag vet ärligt talat inte om jag törs prova. Och samtidigt har man sett så många bita ihop och köra på och smälla rakt in i väggen, och det är ju inte heller ett rimligt alternativ. Fan för psykisk ohälsa alltså![]()
Har ingen plan alls. Ska ha möte med min biståndshandläggare på onsMin är jättebra! Det var hens föregångare också. Be om att få se över din genomförandeplan tillsammans med ditt bs? Jag har själv alltid en plan för vad som ska göras också, det funkar bäst för mig![]()
Ja iaf min BS. KP har bättrat sig de sista veckornaAlla boendestödjare verkar bättre än din. Det är därför vi tjatar om att du borde försöka byta ut både boendestöd och den usla kontaktpersonen.
Fast en genomförandeplan är något du och din BS kommer fram till gemensamt, om vad det är du vill ha stöd i att genomföra. Om du själv inte vill något är det ju svårt för BS att stödja dig.Har ingen plan alls. Ska ha möte med min biståndshandläggare på ons
Vill ha en plan och hjälp med vissa saker men har aldrig fått detFast en genomförandeplan är något du och din BS kommer fram till gemensamt, om vad det är du vill ha stöd i att genomföra. Om du själv inte vill något är det ju svårt för BS att stödja dig.
Har ni pratat om det?Vill ha en plan och hjälp med vissa saker men har aldrig fått det
JaHar ni pratat om det?
Vad är det du pluggar till nu igen?Vill inte plugga medicinsk terminologiSåg fram emot kursen jättejättejättemycket, men nu känns den skittradig.
VårdadministrationVad är det du pluggar till nu igen?![]()
Trivs du bra? Jag kikade lite på en distansutbildning för medicinsk sekreterare, det är väl typ samma fast inte lika brett tror jag? Jag missade ansökan så jag tror jag har bestämt mig för att jobba några år till nu när det ändå blev så.Vårdadministration![]()