Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig missnöjd, körde ett Charity run idag. Ett av våra kriminella mc gäng dök upp och körde. Tycker inte om det, förstår att visa av dem gillar att köra, men lämna era västar hemma vid dessa tillfällen!

/B

Känner mig missnöjd, körde ett Charity run idag. Ett av våra kriminella mc gäng dök upp och körde. Tycker inte om det, förstår att visa av dem gillar att köra, men lämna era västar hemma vid dessa tillfällen!

/B

Håller helt med, sådan skit ska verkligen inte synas vid ett sånt tillfälle.

Även dom har barn,mammor,morföräldrar mm dom är människor dom med,trots väst.
Må så vara, men dom står för något i samhället som jag inte står för. Står du för det?
Jag försöker bortse från deras västar, men att köra i ett charity run med västarna på vill man bara visa sin makt. Vill man visa hänsyn, att man gillar att köra hoj, att man är en god far, make osv så tar man av sin kriminella väst vid dessa tillfällen, den är bara till för att visa makt.
Och JA jag står för min åsikt och bor granne med dem.

/B

Middag avklarad och vi har gett Keso och hans granne kvällsmat.
Vår middag var utsökt, laxtartar, kalvkotletter, ugnsstekta rotfrukter och en väldigt god sås. Brödet med hummus på satt också fint :d Till efterrätt chokladkaka med grädde och äpplen som nog var tillagade i någon alkohol. Barnet åt glatt och sa att det bara smakade kanel :rofl:

Nu är det sovdags. Barnet sover nog redan i transporten. Med öppen framdörr. Och 12 grader ute. Jaja, hon sov gott natten till idag så det gör hon förhoppningsvis även inatt.
Imorgon är det vanlig utställning innan vi kör hem till Sverige. Hoppas komma iväg vid 13.

Precis kommit upp ur ett bad :love: och ätit glass :d

Jag är så himla nöjd med dagen! Bron är färdig, den blev bättre än jag trodde och det känns stabilt och bra för hästarna att gå på och tryggt med ordentligt trästaket runt om. Det enda jag ångrar är att jag inte tog en förebild ;) man kunde nämligen intre ens se att det fanns en gammal bro för allt sly och den var full med stora hål.

Tänk vad man kan åstadkomma med 1,5 hand , massor för förnekelse om hur man faktiskt mår och hjälp av markägaren ;)
I morgon ska jag försöka göra klart hagen på andra sidan med sen kan jag andas ut lite ett tag :up:

Senast ändrad:
Igår hade vi så mysigt med god mat, vin och bara jag, pojkvän och hund. Vi kraschade i soffan och låg och myste alla tre ihopkurade på en miniyta.
Idag har jag varit borta på jobb hela dagen. Kom hem kl 20:40 och hann mocka och natta hästen.

Nu ska jag vara lite ledig några dagar och bara träna någon häst eller 2 hemma. Skönt!

Måste nog dessvärre gå till optikern för första gången i livet. Tror jag måste få brillor. O_o
Känner mig uråldrig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 56 57 58
Svar
1 153
· Visningar
39 927
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 004
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 179
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 513