Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till en granne så stannade jag vid ett av svampställena utmed vägen.

Total överfall. Jag tog med en tygkasse utifall att. Det hjälpte inte. Fick ta av collegetröjan och knyta ihop ärmarna. Sedan vågade jag inte gå längre in i skogen. Utifall det låg flera och lurpassade på en stackars försvarslös tant. :meh:

Nu har jag kvällen räddad. Ska rensa Karl-Johan :love: :D

Har ar vi nu inne i en ny varmebolja ... det ar 37*C och hogre de narmaste dagarna sa hela var Labor day weekend (det ar alltsa "arbetar dagen" pa Mondag) kommer att bli smalt varm. :down: Hade det inte varit langhelg och dessutom sommarlov hade vi tagit var "husvagn" och akt till kusten i nagra dagar, (2 timmar bort) men nu ar det sa fullpackat med alla andra dar sa vi vantar tills efter skolorna borjat nasta vecka. :p
Jag har ingen lust med nagot just nu ... men ska ta mig i kragen och fixa till sa jag kan atminstone borja sy en traningsvast som jag skaffat material till for lange sedan. Jag gjorde ett monster, men Diva at upp flera delar :crazy: :banghead: sa jag maste verkligen borja om. suck.

Det ser ut som om Hurricane Irma nu siktar pa Florida's Atlantkust :mad: Hall tummarna att hon haller sig langt borta.

Eftersom jag är sjukt omotiverad men ändå får saker gjorda går jag in hit för lite skryt ;)
Nu har jag diskat, torkat av i badrummet och fixat ordning på en massa skit i gästrummet som nu ligger väl dolt i ett nytt skåp som står där det ska stå nu.

Dammsugning och helst golvtorkning med kvar, bläää..
Stopp där @Marita73, det är inte skryt utan det är grym prestation ju :up:
/hallonsaft med omotiverad och har bara fixat disken, halvvägs och ja jag klev upp imorse typ.

Har ar vi nu inne i en ny varmebolja ... det ar 37*C och hogre de narmaste dagarna sa hela var Labor day weekend (det ar alltsa "arbetar dagen" pa Mondag) kommer att bli smalt varm. :down: Hade det inte varit langhelg och dessutom sommarlov hade vi tagit var "husvagn" och akt till kusten i nagra dagar, (2 timmar bort) men nu ar det sa fullpackat med alla andra dar sa vi vantar tills efter skolorna borjat nasta vecka. :p
Jag har ingen lust med nagot just nu ... men ska ta mig i kragen och fixa till sa jag kan atminstone borja sy en traningsvast som jag skaffat material till for lange sedan. Jag gjorde ett monster, men Diva at upp flera delar :crazy: :banghead: sa jag maste verkligen borja om. suck.

Det ser ut som om Hurricane Irma nu siktar pa Florida's Atlantkust :mad: Hall tummarna att hon haller sig langt borta.
37 °C låter lagom.
/fryslorten hallonsaft.

Lämnar tonåringen i skolan. Har inte sett myclet av henne den här helgen. Igår åkte hon till stallet efter frukost, kom hem och åt innan hon åkte igen, till en kompis den här gången. Kom hem efter lunch idag. Och nu åker hon igen alltså. Men det går bättre och bättre för den stackars mamman. :o:laugh:

Var ute på en promenad med hunden och som vanligt skulle han springa sista biten men det gillade inte ryggen. Var länge sedan jag hade sådan värk i nacke och länden. Fick migrän och armén värkte så jag kunde huggit av den men nu 6 timmar senare och ett besök i piller burkarna så är det uthärdligt . Tänkte slå gräs med röjsågen men det blev inget idag

Hemma igen efter tvätt och middag hos mormor (och morfar :D). A lekte med grannen, som i sin tur var bandagerad på fot och ben efter att ha tappat en tallrik köttfärssås i skolan. Maten var alltså så varm att hon brännskadades! :eek: men hon var nöjd att hon fått åka till mamma på jobbet. Mamma är ssk på akuten :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
987
· Visningar
28 793
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 977
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 175
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 500