Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej allihopa! Hoppas ni mår bra!
Har haft en skön buke-paus men i vanlig ordning tar jag ett glas vin och knaprar dessutom på en god lagrad ost och lite knapriga kex.
Och övning ger färdighet!Jag har grundmålat min ena fönsterbåge. Det kanske inte blir perfekt men jag kan iaf säga att jag har gjort det själv.
Jag är så vansinnigt tacksam mot @tanten som fått mig att våga försöka![]()
Ordningen återställd. Du är tillbaka.Hej allihopa! Hoppas ni mår bra!
Har haft en skön buke-paus men i vanlig ordning tar jag ett glas vin och knaprar dessutom på en god lagrad ost och lite knapriga kex.
Väntar på att min vän ska komma och hämta kattenVet att detta är en fantastisk chans för katten, men älskar honom
Känns så konstigt att han ska ha en ny ägare, efter 10 år hos mig. Har haft honom sedan han var nyfödd.
Nu har katten åktHoppas att han kommer trivas. Ett helt hus på 180 kvm, utan en endaste katt till.
Det är ju en jäkla skillnad om det är en okänd, välkänd eller ökänd och i vilket sammanhang man träffas. Skulle någon attackera mig eller någon annan hos grannen skulle jycken säga ifrån rejält. Djur är inte dumma och kan lätt läsa av oss människor samt situationer, det har jag erfarit många gånger med både hundar, hästar, kossor och tjurar. Jag har ju haft en charolaisetjur som buskompis - bodyguard så jag vet att dom kan tolka situationerna rätt, han höll koflocken från mig när jag behövde jobba och "stängde in mig" mot staketstolparna när jag bytte isolatorer och kossorna hade inte en chans att komma åt mig.@MacGyver Mina pussas och kramas INTE da de biter. Da ar det dodligt allvar. Tander anvands endast pa doda foremal eller for att fanga skurkar som maste hallas fast ... oavsett vad de sager ... tills matte sager att de kan slappa. Da slapper de ... om an motvilligt. Ju mer den de haller skriker och slar desto stadigare haller de. Ingen har annu "tappat" greppet pa armen eller det de biter i.
Jag älskar Arga snickarns raljerande när det står nån och velar och stammar "men, men, men tänk om det blir fel," "Ja vafan gör det då, det är väl bara att ta en ny bräda och såga till".Jag har grundmålat min ena fönsterbåge. Det kanske inte blir perfekt men jag kan iaf säga att jag har gjort det själv.
Jag är så vansinnigt tacksam mot @tanten som fått mig att våga försöka![]()
Hej allihopa! Hoppas ni mår bra!
Jag är trött. Väldigt trött. Men ponnyn går i sin hage och allting i stallet är klart. Barnet är levererat till sin pappa och jag ska till gymmet. Därefter hänga upp nytvättad tvätt, sätta igång ytterligare en maskin tvätt samt packa upp den enda väska som är kvar.
Jag åkte till Danmark med sikte på att han skulle hoppa bra. Jag trodde inte riktigt att han skulle bli godkänd men jag ville ge det ett försök. Han var snubblande nära men målet uppnådde han med bravur. Att som hopponny få 9-9 i hoppning, 8 på galopp och lovord för sina ben är mycket värt![]()
Vissa barn (och vuxna) kan inte sova alls och @LadyCovergirl har ett barn som kan sova överallt.
Jag tycker dock det lät lite svalt (iskallt) med ca 12 grader när man sover så jag satsar på att inte sova så mycket.
![]()