Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en sååå slö och skön dag. Fick underbara nyheter och har flinat och grinat i omgångar.
Sen sansade jag mig och drog och hade lektioner. Det var också en så där extra rolig dag där med. Kul!
Nu borde jag laga mat..
Fastnade i mob och håller på att slösa bort mina pengar ist på diverse shopping.

Ligger i sängen. Borde sova känner jag men kroppen är stressad, ond och vill inte sammarbeta. Jag har lagt mig i sängen innan fluffbollen... :o hon är ytterskt skeptisk till det och går runt och pratar i stället. :p
JB kom hit!

Lång helg är över. I lördag var jag och kolla på tre hus. Ett var riktigt jävla dåligt. Alltså falsk marknadsföring, ett låg dumt till. Det tredje okej. Sen hem och koka elva kg kräftor. Efter det förberede jag maten till kalaset som var idag. Alla var mätta och belåtna. Själv var jag bara trött. Men extra kul när sonen ringer extra och talar om att maten var väldigt god. I morgon ska jag göra ingenting, då slipper jag stressa med att bli klar i tid..

Katten sover sött på mina ben men jag måste gå och lägga mig så hon får sova vidare någon annanstans :)
Imorgon ska jag jobba, lämna böcker på biblioteket, fixa stallet samt handla mat. I övrigt är det lugnt :)
Den här veckan är oroväckande lugn. Jobb måndag till fredag, möte med familjerätten på onsdag morgon samt fixa naglarna onsdag eftermiddag. Jag får se till att fixa fler planer :p

Usch o fy vad det regnar,tom med vovve som inte skyr något väder vände redan i dörren (går jag ut så spelar vädret ingen roll)
Jag tog 2 steg ut på verandan i fukten o sen hostade jag tills lungorna kom upp :mad:, :devil: :turd:väder! Just nu vill jag bara ha torrt o varmt så det går fortare att bli av med hostan.

Hungrig är jag också i vanlig ordning,funderar på att göra en omelett allt smakar blääääääää i vilket fall som helst.

Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Ute är det bara 10 grader och det ösregnar.
I em ska jag till tandläkaren. Hoppas att de kan fixa min tandvärk. Blä för tandvård :nailbiting:. Får ladda med några Atarax innan...

Jag har ont i ryggen - igen. Tredje gången sen början av juli som jag får en nasty låsning på samma ställe högt upp i bröstryggen. Får vi se hur illa det blir den här gången :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 41 42 43
Svar
859
· Visningar
25 258
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 663
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 171
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254